tirsdag 24. mars 2015

Endelig kan jeg vise bilder fra hjemmet vårt!

Vi har gjort en del forandringer hjemme de siste to årene, og det gjorde at jeg sa ja til å lage en interiørartikkel, som gjør at jeg ikke har kunnet vise så mange bilder før den var ferdig.

Nå er artikkelen på trykk, (den er å se i denne utgaven av Vakre Hjem & Interiør) og jeg kan endelig selv legge ut bilder. Jeg har bilder fra vi overtok huset og har derfor laget en liten før og etter serie, som jeg viser fremover. Håper dere liker den. :-)

Da vi overtok huset var kjøkkenet i kirsebærtre og litt gammeldags med en stor hette og innebygd vinreol og andre litt gammeldagse løsninger. Vi byttet alle dørene hos Kjøkkenfornyer´n Oslo, fikk ny hette i stål og fikk også laget en barløsning som er utrolig praktisk. Veggene ble malt hvite i stedet for gule og peisen ble også malt.  

Før:



Etter:



Før:


Etter:




5 kommentarer:

  1. Så utrolig flott det ble, og hvor flinke dere har vært til å blande "gammelt" og nytt. Gleder meg til flere før og etter bilder:). Marianne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Marianne! :-)
      Ha en strålende dag!
      Beste hilsen
      Franciska :-)

      Slett
  2. wow very good
    nice pictures

    SvarSlett
  3. Kjøkkenet har blitt kjempefint. Du verden, som dere har jobbet.

    SvarSlett
  4. Nydelig kjøkken :) god inspirasjon for vårt store påbygg/ oppussingsprosjekt :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...