torsdag 5. mars 2015

Fine ting må ikke alltid være dyre!

Her kommer dagens reklame! :-)

Jeg synes det er fint at det finnes ting i alle prisklasser, på den måten er det noe for alle. Og ekstra glad blir jeg når jeg finner fine ting som ikke koster så mye. 

I dag har jeg lyst til å gi Ellos litt kred. Jeg synes de ganske lenge har vært lite inspirerende. Men nå ble jeg faktisk overrasket!

Se bare disse fine bildene!






Diamant lampe 279,- klikk her!
Sofabord 699,- klikk her!
Marmorbord 1.099,- klikk her!
Pledd 249,- klikk her!
Ryeteppe, 1.299,- klikk her!
Bordlampe i kobber 549,- klikk her!
Kobberlampe ampell 449,- klikk her!
Skap: 3.999,-  klikk her!
Kobberkrakk 599,- klikk her!



1 kommentar:

  1. Jeg kjenner ikke noe særlig til ellos interiør, men her var det i allfall mye lekkert. Og til veldig bra priser. Så heretter kommer jeg nok til å se oftere inn til ellos.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...