mandag 23. mars 2015

Grafisk stil og inspirerende ideer






At jeg er glad i sort, hvit og natur er ingen hemmelighet. Da jeg i dag falt over instagramkontoen til @frkworum var det derfor bare å la seg inspirere.

Se bare disse fine bildene! Herlig grafisk stil og masse inspirerende ideer. Jeg elsker tapeten som ser ut som en harepus, den er visst magnetisk også! Og sjekk det runde gulvteppet i stua og alle de lekre skjærefjølene. Så mye fint! Hun har også sin egen nettbutikk. Den finner dere HER.


Ukens inspirasjon er en liten miniserie hvor jeg velger ut særlig inspirerende ideer, rom eller lignende fra mine favoritt interiørblader, bloggere, instagrambrukere og interiør nettsteder.



1 kommentar:

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...