tirsdag 3. mars 2015

Vinn eksklusiv Falcon komfyr - verdi 40.000,-


I samarbeid med Falcon gir vi nå bort en hel fantastisk komfyr til en verdi av hele 40.000 kroner!

Alt du trenger å gjøre, for å vinne, er følgende:
  1. Lik Franciskas Vakre Verden på Facebook! Klikk HER!
  2. Lik Falcon på Facebook! Klikk HER!
  3. Kommenter et av konkurranseinnleggene på Facebooksiden til Falcon. Klikk HER!
Trekning 31. mars.

Konkurransen arrangeres i samarbeid med Vakre Hjem og Interiør. Klikk HER for å doble vinnersjansene dine!

Falcon produserer komfyrer av eksepsjonelt høy kvalitet som er håndlaget i England Falcon- komfyrene har en kraftig og robust konstruksjon samtidig som designet er svært tiltalende. Falcon kan leveres med keramikktopp, gasstopp, induksjonstopp eller en kombinasjon av disse i 4 forskjellige størrelser og 19 fargealternativer. Det unike designet og funksjonen er internasjonalt velkjent og komfyrene er belønnet med en rekke ulike industripriser.

Falcon feirer nå at de har laget 1 million komfyrer.




Vinneren får en flott Modell Nexus 90 med gasstopp. Med et stramt design og mange funksjoner, fremstår Nexus som "State-of-the-art". Den skaper et midtpunkt på kjøkkenet og har profesjonell ytelse. Passer like godt i et klassisk som et moderne kjøkken.






10 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Herreminhatt!! Når man ser en slik komfyr... Stryker man fingeren over og tenker "om jeg bare vant i lotto".. Så går man videre til 5000kr komfyren og tar den til takke... Dessverre! Denne ser jo ut som en drøm!! Jeg elsker å lage mat og kunne virkelig tenkt meg gass, som jeg er vant med fra Polen. Og jeg som holder på med å bygge hus OG skal ha svart kjøkken i industriell stil... Jaja... Får drømme videre...

    SvarSlett
  3. Kommentaren min ble borte, tror jeg☺️. Fantastisk komfyr👏👏. Endrer gjerne i kjøkkeninnredningen her for å få plass til denne lekkerbisken😍😍

    SvarSlett
  4. Ja - Ja - Ja! :-)

    Trine D
    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  5. Weeee, prøver den nydelige FALCON lykken :)

    SvarSlett
  6. Ønsker meg VELDIG :)

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...