torsdag 18. februar 2010

Herlig med gjenbruk!

Jeg har akkurat laget ferdig en artikkel om nostalgisk gjenbruk til Vakre hjem. Det er så mye artig man kan lage av gamle ting, og veldig moro å gå på skattejakt i bruktbutikker og på nettet. 
Her får dere en liten sniktitt! - Artikkelen kommer i neste nr.:






Dette var en mindre pen skål som skulle kastes, men med stoff fra et gammelt linhåndkle og noen gamle antikke blonder har den nå fått lov til å komme frem i lyset igjen.






Gamle kakeformer er vakre å se på. Her har jeg limt sammen to stykker til et saltkar.

5 kommentarer:

  1. Oi, så fint! Falt spesielt for saltkaret jeg da - en god ide å ta med seg :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så hyggelig at du likte bloggen min,da!
    Gratulerer med ny blogg! Den er bare kjempefin,så denne skal jeg følge med på:o) Jeg legger deg på bloggrollen min!
    For et gøyt og spennende yrke du har! Kan tenke meg du får se masse flotte hjem. Og så mye inspirasjon du må få!! Heldiggris;o)

    Ha en god helg!
    Klem fra Bette♥

    SvarSlett
  3. Hei Franciska
    Velkommen i bloggverden.....så morsomt at du har laget noe på gjenbruk, jeg er en av forfatterene av boken sjarmerende gjenbruk og er derfor ganske opptatt av det. Jeg holder nå på med oppfølgeren, den kommer ut i oktober.
    Herlig blogg du har og nydelige bilder...jeg linker meg til deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  4. Hei Ellen

    Har akkurat fått kjøpt boken din. Kjempefin bok som absolutt kan anbefales. Gleder meg til oppfølgeren. Gjenbruk er moro, kommer sikkert mer her etterhvert. Og hvem vet, kanskje vi kan få til noe til en artikkel sammen en dag.

    Koselig at du har lyst til å linke deg til meg.

    Ha en super helg allesammen! :-)

    SvarSlett
  5. Hej tack för att du hälsade på min blogg, roligt att du har börjat att blogga, jag ska följa dej :). Ha det gott
    kram

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...