torsdag 8. november 2012

Rustikk og tøff julepynt

Jeg elsker juletingene fra Oi Soi Oi. Fargene, det rustikke og de lekre materialene. Akkurat min smak.

De kan blant annet kjøpes hos Lunehjem.no som også har mange andre fine juleting.
 Myke fløyelshjerter
 Lekre lubne stjerner
 Fint med lerkegreiner
 Søte ranker av kanelbark
 Fine lyslykter - kanelbarken gjør at det sprer seg en fin duft av jul når man har lys i dem
 Fine farger
Og denne karen var jo søt
Og sjekk dette herlige juletreet! miljøvennlig og tøft.

Andre enn jeg som liker Oi Soi Oi? :-)

6 kommentarer:

  1. helt klart julepynt jeg digger !!
    Jultreet på nederte bilde var jo superfint !
    Gleder meg til julestæsjingen kan begynne for fult :)
    God kveld til deg :)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Åå dette var julepynt etter min smak, helt i mine farger,
    Må nok få tak i noe sånt skjønner jeg,
    Ha en fin dag vidre, jeg skal se på bildene en gang til.
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Kjempe koselig Julepynt som passer perfekt inn i alle typer hjem:)
    Virkelig inspirerende:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Nydelige saker!

    Nyt kvelden

    Klem

    SvarSlett
  5. Gjett om!!
    Klem fra meg på andre enden av by'n...!

    SvarSlett
  6. super fin julepynt, må nok ut og shoppe litt :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...