tirsdag 27. august 2013

Herlige ZanZ - en av mine personlige favoritter gjennom lang tid

ZanZ, som ligger i Lillestrøm, her lenge vært en av favorittbutikkene mine. De har alltid fingeren på pulsen og klarer å finne varer som er litt utenom det vanlige! Og så gjør det jo ingenting at Monica og Lene som driver ZanZ er noe av det hyggeligste.

ZanZ ligger i en av Lillestrøms mest historiske bygninger – Foseidgården. Hos ZanZ blander de moderne designmøbler med unike vintage møbler og interiør. De har lampene du ikke finner alle andre steder, samt massevis av flotte puter og småting som er med på å gi det lille ekstra når det gjelder personlighet og varme.

ZanZ har også en stor nettbutikk med masse fine varer og inspirerende bilder. Her pleier jeg å finne mye inspirasjon.

Det er derfor heller ikke uten grunn at jeg har valgt å legge lanseringsfesten av boken her! Klikk HER for å se mer.

Her får dere litt bilder av butikken og vareutvalget deres:














Med serien Inspirerende Interiørbutikker, ønsker jeg å gi de mindre lokale butikkene litt ekstra oppmerksomhet! 
Tips meg gjerne om butikker du har lyst til å anbefale! Klikk HER!

4 kommentarer:

  1. Mye til inspirasjon her ja :-)

    Jeg har sendt påmelding til lanseringen på mail, men fikk ikke noe svar. Er jeg påmeldt da tro?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er du! Gleder meg til å se deg! :-)

      Ha en fin uke!

      Beste hilsen

      Franciska :-)

      Slett
  2. WOW! Ja, her var det veldig mye lekkert.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...