onsdag 4. juli 2012

Ta en pause og del en stille stund med meg :-)

Det er alltid noe vi skal rekke, hver dag står oppgavene i kø og hvis vi vil, kan vi fylle alle døgnets timer med travle minutter.

I dag vil jeg derfor invitere deg med på en liten kosestund...

Stopp opp i fem minutter og bare vær til. Lukk øynene og slapp av og bli med meg ut i hagen. Sett deg ned på teppet her. Sett deg godt tilbake, senk skuldrene og kjenn hvor godt det er å sitte her og bare nyte stillheten og fuglene som synger.

La oss ta et lite friminutt sammen... 




20 kommentarer:

  1. Ååhh ja takk, jeg blir med:) Ser så koselig ut! Her regner det uten stopp. Lengter etter sol og varme. Klem fra Ellen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Velkommen skal du være Ellen :-) Sender litt sol over! :-)

      Slett
  2. Ser helt herlig ut. Nydelig bilde.

    SvarSlett
  3. Kunne godt tenkt meg å slappe av litt hos deg der.
    Herlig.

    Kristin

    SvarSlett
  4. Vakkert bilde. Kunne godt tenkt meg å slappe
    av på det teppet der, med de nydelige putene.
    Flott stemning i bildet :).

    SvarSlett
  5. Så nydelig bilde! Ser deilig ut! Elsker picnicer-D

    SvarSlett
  6. Hei!
    Dette så aldeles nydelig ut:) hadde vært godt å fått tatt 5 min her:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Herligt !!! KUNNE OGSÅ LETT SLÅTT MEG NED HER TIL EN GOD JENTEPRAT::))KLEMMER FRA ELI:))

    SvarSlett
  8. Og etter at jeg har tatt et friminutt, må jeg bare "stjele" med meg teppet..... aaaaaah!

    SvarSlett
  9. Her kunne jeg hatt friminutt leeenge:) klem Henriette

    SvarSlett
  10. Nydelig!!

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  11. Herlig:-) Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  12. Der er vist dømt ren hygge!

    God sommer

    SvarSlett
  13. Dette så deilig ut ;-) Fikk lyst til å låne det og legge meg ned der ;-)
    Ha en fin dag :-)
    Klem Hilde

    SvarSlett
  14. Fikk lyst å ta turen dit ja. For et vakkert bilde


    Ha en fin mandag. Klem fra Lottemora

    SvarSlett
  15. Herlighet for en herlig plass. Her hadde det vært hyggelig å sitte sammen med deg. Kanskje en kopp te, et glass vin og litt skravlings. :o)

    Nyt ferien, min venn!


    AW

    SvarSlett
    Svar
    1. Og velkommen skal du være kjære Anette :-) En strålende sommer til deg og dine! God klem Franciska :-)

      Slett
  16. Åhhh så herlig det ser ut. Smart og fint 'bord' også. God helg.

    SvarSlett
  17. Hi - I just found your wonderful blog! And I love such relaxing garden places! Have a great rest week! Greetings from Switzerland, Barbara

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...