fredag 9. august 2013

Ny flott giveaway! Vinn lekker designklokke fra Urban Trend!

Da er det på tide med en ny giveaway!

Denne gangen er det Urban Trend, som har et stort utvalg av spennende og unike varer. De gir bort denne herlige designklokken Glow. Glow er designet av Hallgeir Homstvedt. Navnet på klokken skyldes den kontrasten som skapes av fargen på baksiden av viserene som prosjekteres mot den hvite skiven.

En klar og nærmest usynlig skjerm beskytter viserene og klokken.

Diameter: 24 cm. Verdi kr. 299,-

Reglene er:
1 lodd for å skrive en kommentar
5 lodd for å bli eller være følger av bloggen
5 lodd for å like Franciskas Vakre Verden på Facebook. Klikk HER!
10 lodd for å lenke til konkurransen på egen blogg eller lignende

Alle kan delta! Husk å legge inn en mailadresse jeg kan nå deg på hvis du er anonym!

Trekning 9. september.




83 kommentarer:

  1. hei på deg,
    slenger meg med.
    hele 11 lodd. trofast følger jeg ;-))
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Hei, hei! :D

    Jeg vil veldig gjerne delta, og trekker 21 lodd, hvis det å dele på Facebook er "og lignende", da jeg dessverre ikke har egen blogg å dele på. :D

    Mvh Beate M
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med på trekningen av denne flotte klokken og hiver meg på med 6 lodd.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. SÅ fin klokke :) Jeg er selvsagt med, tar 11 lodd!!!

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  5. Jeg blir med og tar 11 lodd. :)

    Hilsen fra Anja
    (anja_joh@yahoo.no)

    SvarSlett
  6. 21 lykkelodd på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  7. 11 lodd på meg.

    andrea.hjeldnes@hotmail.com
    -A

    SvarSlett
  8. Prøver lykken med 5 lodd:)
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Hei:) Jeg blir gjerne med, og trekker 11. Lykkelodd:)

    God helg:)
    Annelise

    SvarSlett
  10. Jeg er med

    1 lodd for å skrive en kommentar

    5 lodd for å like Franciskas Vakre Verden på Facebook.

    10 lodd for å lenke til konkurransen på egen blogg eller lignende. Delt på fb

    =16 lodd

    Lisbeth N uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  11. Så flott klokke,11lodd på meg:)

    SvarSlett
  12. Knalltøff!!! Jeg tar 6 lodd jeg =) Klem

    SvarSlett
  13. Den var kjempe tøff. Ønske ønske; 0) tar 6 lodd. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  14. 11 lykkelodd til meg :-) digger klokken :-)

    SvarSlett
  15. Er med å prøver lykken med 16 lodd.
    Liker og Delt på facebook.

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  16. 21 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  17. 11 lodd på meg! Kommentar + liker på FB + følger via Bloglovin'.

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg tar med meg 21 lodd jeg- gjør alt sammen!
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  19. Hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd :)

    Ha en fortsatt fin helg!

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  20. Jeg blir med og trekker 11 lodd, kommentar, facebook og følger bloggen din:))
    God lørdag til deg.

    Klem Veronica

    SvarSlett
  21. 1 lodd (^_^)

    sighal@live.no

    SvarSlett
  22. Jeg vil også være med i trekningen :)

    SvarSlett
  23. Glemte visst å skrive e-posten min! mie_mari@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Hei (igjen) ;)
    Blir helt overveldet av hvor flotte giveaways det er her!
    Den ene fantastiske giveawayen etter den andre...
    Jeg vil selvfølgelig være med denne gangen også, og stiller med 6 lodd
    For kommentar + like på facebook
    Krysser fingrene!
    Mvh Siv
    sivojento@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Hei,

    for en kul klokke!! Jeg trekker 11 lodd jeg da, har likt din fb side og blitt følger av (nyoppdaget) blogg. Også, skriver jeg jo her.
    God søndag! :)

    SvarSlett
  26. Thanks for hosting this lovely give-away! Please enter me with 6 tickets. Thanks!

    SvarSlett
  27. 6 lodd til meg. Beste hilsen Helene (eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  28. 5 lotter till mej och jag håller tummarna hårt att jag har turen med mej.

    Kram från Helen

    SvarSlett
  29. Digger og deler siden med glede,
    slik at alle mine venner kan se det:)))
    Skulle ønske jeg fikk denne store ære,
    slik at jeg kan juble med hendene i været:)

    Jeg syns gaven din er så utruli flott,
    og ville passa perfekt i mitt kule slott!
    Jeg digger å pynte huset med bling,
    og klokka ville blitt min dyrebare ting:)

    21 hærlige lodd flyr min vei:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Heia:)
    16 lodd te mæ..hvis d tæll å dele på Facebook( har ikkje egen blogg) .
    Æ krysse fingran:)

    Mvh.Veronica
    v.pedersen32@gmail.com

    SvarSlett
  31. Så kul premie! Trekker 11 lodd jeg. Liker på fb og er følger her allerede. :)

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  32. FB fan for lengst, og delt konkurransen fra din FB til min.
    Utrolig flott klokke!!!
    Håper på 11 lodd...

    Sommerhilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Hei på deg! :)

    Jeg deltar gjerne på din give-away og trekker seks lodd.
    *krysser fingrene for vinnerlykke*

    Ha en herlig uke <3
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  34. Så fin!
    Jeg tar 1 lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  35. 11 lodd på meg :) flott giveaway :)


    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Hei :-)

    Prøver lykken med 11 lodd.
    Ha en flott uke!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  37. 6 lodd på meg :) har likt facebooksiden din og kommentert her :)

    - Maren Elise
    -kongsru.eli@hotmail.com

    SvarSlett
  38. 6 lodd på meg ... flott premie så fingre og tær x-es :-)

    SvarSlett
  39. Jeg er med :D
    deltar med 6 lodd :)
    Liker på FB :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  40. Full pott og 21 lodd til meg, om deling på facebook teller, da.. om ikke blir det 11 :)

    Hilsen HildeR
    mari-gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  41. Lekker klokke. Prøver meg med full pott og 21 lodd. :)

    SvarSlett
  42. Hei, jeg vil gjerne være med, og trekker 21 lodd.
    Har delt innlegget på FB.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  43. 1 lodd på meg
    jobekny@gmail.com

    SvarSlett
  44. Jeg slenger meg med og håper på det beste! :)

    11 lodd

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  45. Og min mail-adr. er litehiblogg@gmail.com :)

    SvarSlett
  46. Denne var kul - prøver lykken med 11 lodd. Koser meg hver gang jeg besøker bloggen din, forresten - du tar så fine bilder!

    SvarSlett
    Svar
    1. Koselig å høre at du liker deg her :-) Velkommen skal du være! :-) Beste hilsen Franciska :-)

      Slett
  47. http://projectfit2013.blogg.no/1377012420_giveaway__interir.html

    10 lodd.

    Veronicabadekar@gmail.com

    SvarSlett
  48. Jeg vil være med :)
    21 Lodd på meg :))
    hildegunnw@rocketmail.com

    SvarSlett
  49. Håper på vinnerloddet:)
    europesayshi@hotmail.com

    SvarSlett
  50. jeg er med! :)

    f0tooblogg@gmail.com

    SvarSlett
  51. Jeg prøver lykken med 21 lodd, har gjort alle alternativene :)
    majalinnea12@hotmail.no

    SvarSlett
  52. Hei! Jeg har hørt om deg, bloggen og bøkene dine en god stund nå, men ikke vært innom før i dag. Har registrert meg som følger i dag, og kvalifiserer vel til 6 lodd? Gleder meg til å lese mer, og se på vakre bilder.

    Hilsen S

    sivae@online.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Siv
      Så hyggelig at du fant veien hit! Velkommen skal du være!
      Ha en flott uke!
      Beste hilsen
      Franciska :-)

      Slett
  53. Veldig kul premie, spennende!
    Jeg er fast følger på blogg og FB, og trekker 11 lodd. Krysser fingrene :)

    SvarSlett
  54. Lekker klokke, ett lodd på meg

    SvarSlett
  55. 1 lodd på meg :)
    God høst!

    -Ida Johanne-
    ida_jc@hotmail.com

    SvarSlett
  56. 1lodd!
    Ingvild2006(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  57. 16 lodd :)
    ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Følger deg via google, så da blir det 6 lodd på meg! :-))

    Turid Helen
    turiiid@hotmail.com

    SvarSlett
  59. 21 lodd :-D
    stina hang, stina_rule@live.no

    SvarSlett
  60. Hei :-)

    Blir veldig gjerne med og prøver lykken med 11.stk lodd.
    Kjempefin premie. Ha en flott uke!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  61. Håper på 16 lodd...

    Klokken er bare så! stilfull!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  62. Hei! :) Det blir 16 lodder på meg. Kommentar,
    liker fra før på fb, og delt på min facebook side :)
    Tvi tvi. Hilsen Tone, frklangenes@hotmail.com

    SvarSlett
  63. 11 lodd på meg :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  64. Jeg tar 11 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Jeg vil være med! Jeg tar 16 lodd:)
    1 lodd for kommentar + 5 lodd for å følge deg på facebook + 10 lodd for å dele innlegget med alle mine venner på facebook( har ikke blogg selv)
    STILIG klokke!! Krysserfingrenehardthardt!

    God helg!
    Anette
    anettesoumjensen@gmail.com

    SvarSlett
  66. Hei
    Jeg prøver lykken med 11 lodd :-) Flott klokke!
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  67. Hei

    Jeg prøver lykken med 11 lodd jeg-kommentar, følger deg via epost og like siden din på fb
    Ha en fortreffelig helg :)

    Mvh Monika T

    SvarSlett
  68. prøver lykken og trekker 6 lodd ! kul klokke , og det har ikkje vi i hus !!
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  69. 11 lodd på meg.:-)
    1 lodd for å skrive en kommentar
    5 lodd for å bli eller være følger av bloggen (på Bloglovin)
    5 lodd for å like Franciskas Vakre Verden på Facebook.

    SvarSlett
  70. Da ble det 11 lodd på meg også! Følger, kommenterer og liker på FB :)
    Ha en herlig søndag!

    SvarSlett
  71. Jeg er med!
    Trekker 11 lodd jeg.
    Er følger av bloggen din og av deg på facebook. Også skriver jeg en kommentar her :)
    Hihi :)
    Håper jeg vinner!

    idakristinekr@hotmail.com

    SvarSlett
  72. Yea!
    6 lodd ble det..cool klokke...

    1 lodd for å skrive en kommentar
    5 lodd for å like Franciskas Vakre Verden på Facebook

    Monica Andersen
    monicaandersen49@yahoo.no

    SvarSlett
  73. da ble det 21 lodd på meg:)

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  74. Trenger du et lån ??
    Er du på jakt etter økonomisk bistand, Er du desperat behov for økonomisk hjelp? Hammers Finance Charter er her for å gi deg din forespurte låne beløpet forutsatt at du vil være i stand til å betale tilbake lånet. Vi gir ut lån til en kurs på 3% rente, for å søke kontakt oss på am_credit@outlook.com
    Du kan kontakte oss for alle typer lån som skolen lån, bil lån, hus lån, business lån, helse / medisinsk lån, etc
    For mer informasjon eller påmelding, kontakt oss på am_credit@outlook.com

    SvarSlett
  75. Trenger du et lån ??
    Er du på jakt etter økonomisk bistand, Er du desperat behov for økonomisk hjelp? Hammers Finance Charter er her for å gi deg din forespurte låne beløpet forutsatt at du vil være i stand til å betale tilbake lånet. Vi gir ut lån til en kurs på 3% rente, for å søke kontakt oss på am_credit@outlook.com
    Du kan kontakte oss for alle typer lån som skolen lån, bil lån, hus lån, business lån, helse / medisinsk lån, etc
    For mer informasjon eller påmelding, kontakt oss på am_credit@outlook.com

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...