torsdag 30. desember 2010

Så mye fint!

Har lyst til å vise dere litt flere fine ting fra Vintage by Nina:


Herlig gammelt fuglebur

 Denne utstillingsdukken er bare helt skjønn

Dette skiltet har jeg "søsteren" til bare uten pil. Utrolig flott patina.

Herlig gammelt skilt.

Dette vinduet hadde passet fint over peisen min.

Bare tenk dere disse på et bad

Åh, jeg skulle ønske jeg fikk med mannen min på disse, men han liker ikke det slitte, sukk...

Såå fine...

 Elsker fargen


Denne var jo fin!

Og antikke englevinger - bare nydelig

Denne er jo bare vakker!

Hvilke ting liker dere best?

11 kommentarer:

  1. Her var det masse nydelig!!! Takk for tipset! Det var noen nydelige dører:D Herlig.

    Ønsker deg et godt nyttår!

    SvarSlett
  2. Utrolig mye flott! De doble dørene er jo helt fantastiske! Likte godt de i grønt. En vakker farge. :)

    SvarSlett
  3. ...avstår fra å velge...SÅ flott alt sammen:-)
    Øsnker deg og dine et flott nytt år og takker for inspirasjon på bloggen din i året som har gått!!
    Klem fra Anette♥

    SvarSlett
  4. Det hele stort set, men dørene og fugleburet nok mest!!
    Godt nytår til dig!

    Helle:))

    SvarSlett
  5. vingerne, vingerne, vingerne ...... og den fine hvide æske på sidste billede :-)

    SvarSlett
  6. Wauw i like them al!!
    Greetings Anja.

    SvarSlett
  7. Oj, helt umulig å velge. Sååå mye fint! Likte dørene spesielt godt. Flotte bilder ;-)

    Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  8. Only just found your blog, but so glad I did.
    Happy New Year.

    SvarSlett
  9. Å du grøss og gru så mye fint,hva likte jeg best???ALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fadderullan så mye fint og lekkert og med akkurat rette patinaen!!!!!!!!!
    Dette var vakre bilder å nyte:))))))
    toveklem:)

    SvarSlett
  10. Å, så utrolig mye lekkert - vanskelig å velge; vinduet, de hvite dørene, skiltene....
    Utrolig vakkert...
    Godt nytt år ønsker jeg deg og dine :)
    Klem, Mette

    SvarSlett
  11. Roligt att få se alla fina bilder. Gott Nytt År. Brittmari

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...