tirsdag 8. januar 2013

Etnisk inspirasjon i naturtoner

Jeg er inspirert av det etniske om dagen. Liker de varme jordfargene og de rustikke detaljene. På Pinterest har jeg samlet disse fine bildene i naturtoner:

Andre enn jeg som liker det etniske?

white room and peacock chair
Flott miks av hvit sort og brunt!
nice - I'm sure I've pinned this already
Fantastisk sengegavl
Pinned Image
Ahh, her kunne jeg gjerne bo! Fabulous!
Inspirerende!
interior shots by brie williams by the style files, via Flickr
Flotte naturfarger!
via svenngarden
Sjekk ut disse lekre lampene!
Roost
Og hva med disse?

6 kommentarer:

  1. Her var det mye mye fint, herlig inspirasjon:).

    SvarSlett
  2. Så masse flotte inspirasjonsbilder,liker:))

    SvarSlett
  3. Finfine, inspirerende bilder :):)

    SvarSlett
  4. Inspirerende og herlige bilder:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Hurгаh! After all Ι gоt a ωeblog from where I be
    аblе tо tгuly obtain helpful data conсeгnіng
    my study and knowlеԁge.

    my homepage: kreisrunder haarausfall

    SvarSlett
  6. Hello there! I could have sworn I've visited your blog before but after going through many of the posts I realized it's new to me.
    Anyways, I'm definitely happy I came across it and I'll be bookmarking
    it and checking back frequently!

    Stop by my page ... Haarausfall

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...