tirsdag 2. juni 2015

Ny lekker restaurant åpnet i går!

Dette er ikke et reklame innlegg, men gjør man det bra, så gjør man det bra, og da fortjener man litt positiv omtale! :-)

Rune Aas Strandvik står bak interiørbutikken Mathilde, som ligger i Steinkjer. Han er også med i boken  min Sanselige rom og jeg må si jeg har sansen for hvordan han innreder og skaper ting. Nå har han sammen med resten av Mathilde-gjengen også startet restaurant, vegg i vegg med interiørbutikken Mathilde! 

Chez mathilde, som betyr "Hos Mathilde", er et spiseri med fokus på gode råvarer og hjemmelaget mat. De holder til i Kongens gate 28 i Steinkjer. Og for et spennende sted! Jeg elsker stemningen og interiøret og maten ser også helt fantastisk ut! Se bare disse bildene! De åpnet i går!

Hva synes dere? Er det ikke fint?













2 kommentarer:

  1. Så kult!
    Den gjengen der er rå!!
    Butikken ser helt magisk ut - nå er det jo nesten sånn at man må ta en tur til Steinkjer da, for shopping og Champagne:))

    SvarSlett
  2. Så utrolig kult!
    Digger stilen - helt rått!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...