lørdag 29. mai 2010

Jeg fant, jeg fant!

Det er vanskelig å dra på ZanZ uten å bli fristet. :-) Særlig når man har hatt alt på vent et års tid. Jeg fant disse fine små puffene og en herlig lampe som jeg tror vil passe godt inn i det nye huset. Det var masse folk og god vårstemning der, alltid koselig å komme innom.


 
Bilder fra www.zanz.no


Jeg drømmer om å innrede i en blanding av Kragerø Spa, Riviera Maison, litt landlig og litt design for kontrast. Mulig det blir en artig blanding :-), men det som er fint med eget hjem er jo at det ikke trenger passe inn i noen spesiell stil. 


Jeg har alltid vært tilhenger av å innrede slik at alle som bor i huset føler seg hjemme. Jeg er veldig glad i fransk landstil, men mannen min kan ikke fordra noe som er slitt, han liker det røffe og designmøbler. Hadde jeg begynt med en romantisk Shabby Chic stil hadde han antakelig rømt. :-)


Det er litt av en utfordring. Men leter man litt, finner man alltid noe begge liker. Jeg er veldig svak for drivved og naturmaterialer, liker sensuell innredning der man får lyst til å kjenne på alle overflater. Vi møtes derfor på det røffe, som betongvegger og naturmaterialer. Jeg synes også det er artig med kontraster. Liker et gammelt godt brukt bord til strømlinede designstoler.


Vi får se hvordan resultatet blir, enten blir det en stor røre, ellers får vi til å blande to ganske forskjellige stiler.


Jeg roper i hvert fall hurra for at han ikke elsker furumøbler og insisterer på å bruke den gamle stresslessen fra gutterommet. 


:-)

17 kommentarer:

  1. Hei! Tøffe ting du viser i dag! Vi har også ei herleg røre her i designstiler. Mannen min har byrja å like dei avflassa stolane mine no i det siste... ;) Litt tilvenning kan visst hjelpe!

    Lykke til med innkjøp og plassering i huset!
    Ha ein vakker laurdag!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Jeg er sikker på at hjemmet deres blir knall-lekkert !! Gleder meg til å se :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. De var tøffe ja!!

    Enig i at alle skal trives i huset!! Å at de glemmer stolen fr gutterommet.....ehhhh...det er greit!!

    SvarSlett
  4. Tøft dette da. Lykke til med å finne ting som passer og ha en fin helg.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  5. Good luck finding the right things for your house! Greetings dear wonderful weekend........hugs from Ria

    SvarSlett
  6. Det er jo faktisk litt ekstra gøy om man finner ting som begge liker:)! Når det er sagt, så har jeg ganske frie tøyler når det gjelder interiøret i huset.....og jeg kan vel ikke akkurat nekte for at jeg liker det;D

    Hørtes spennende ut med mixen dere har tenkt å ha i huset, gleder meg til å se!

    SvarSlett
  7. Tøffe ting - gleder meg til å se det i huset ditt!:-)
    Riktig god helg,
    klem Hege.

    SvarSlett
  8. Nydelige ting du har kjøpt.

    Blir spennende å se hvordan dere får det i huset. Høres veldig fint ut.

    Ønsker deg en flott søndag.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Ja, helt enig. Klart man må være fornøyde begge to med hvordan huset blir innvendig også. Det høres spennende ut hvordan du har planer for innredningen deres i det nye huset. Tøffe ting du viser her:)

    Ønsker deg en fin start på en ny uke.
    God klem fra Line

    SvarSlett
  10. Hurra for ALLE som ikke liker furumøbler !!!

    Zanz er en skikkelig skummel butikk, veldig glad jeg bor så langt unna ellers tror jeg at jeg hadde gått konkurs ;)

    Gleder meg til å få se mere hvordan det blir i huset ditt - det høres ut som er herlig blanding ;))

    SvarSlett
  11. Så stilige ting! Flaks at man kan blande ulike stiler i sitt eget hjem ja;)
    Jeg har noe til deg inne på bloggen min, så ta en titt;)

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    Klem, Marte

    SvarSlett
  12. Blir spennende å følge med. Du får jo masse inspirasjon fra alle kanter, så du vet jo hva som finnes. Så er det bare å sette sammen det som passer for dere. Ønsker deg en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  13. Så hyggelig at du er så glad i Kragerø Spa. Jeg har vært med på å åpne stedet og jobbet for de frem til desember med markedsføring og PR. Vigdis har gjort en kjempejobb med designen. Hun er bare så flink! Gratulerer med huskjøpe. Det så ut som en drøm! Kommer til å bli så fint.

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  14. Zanz har farlig mye fint, liker ideen din rudt innredningen;)

    Nyt dagen,
    Klemmer fra
    Janne!

    SvarSlett
  15. Ha ha, ja vær glad for at furumøblene ikke må inn:-).

    Takk for en hyggelig kveld på Zanz i dag. Jeg har blogget bildet mitt :-). Ble faktisk veldig fornøyd, ..noe som ikke er helt vanlig for meg når jeg maler! Håper det blir flere kvelder.

    Klems Sarita

    SvarSlett
  16. Flotte ting du viser, trur nok du hadde likt skålene vi har i nattbutikken under villmarksdesign.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...