søndag 16. mai 2010

Vakkert med skrift

Jeg så etter skrift til veggen, da jeg skulle lage en artikkel for House of Pictures. Jeg kom i kontakt med Vanja fra Happylines og møte et helt herlig menneske som i tillegg til å være utrolig hyggelig og positiv også er noe av det mest kreative jeg har mødt. 

Vanja hadde mange spennende ideer til artikkelen og hun leverte både raskt og presist. Hvis du går med planer om å dekorere veggen er hun derfor rett person å prate med.

Noe av det jeg liker best hos Happylines er at de kan lage akkurat det man ønsker. Jeg har lenge hatt en ide om å lage en hel vegg bak (den ikke så veldig vakre flatskjermen) med sitater som betyr noe spesielt for oss skrevet på fransk. Vanja var raskt med på ideen og her ser dere resultatet:


Men vi kunne jo ikke stoppe der! Her ser dere litt flere av prosjektene jeg lagde med hjelp fra Happylines:





19 kommentarer:

  1. Så flott det ble! Liker godt kombinasjoen av rette og snirklete fonter!

    SvarSlett
  2. Supersnyggt! Så bra det blev med texten bakom plattskärmen. Jättefina väggord.
    Ha en bra söndag och 17 maj.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  3. Så flott det ble, og så mange herlige tekster:o)
    Helt nydelig... ♥

    Klem line

    SvarSlett
  4. Så utrolig fint!! Jeg har så lyst på noen lignende sjablonger og må definitivt sjekket ut Happylines. takk for tipset!

    Klem Elizabet

    SvarSlett
  5. wow, det er rå-lekkert!!! likte spesielt godt den teksten bak tv!

    klem beate

    SvarSlett
  6. så flott det ble, jeg har også planer om å få bestillt slike ordtak men tiden flyr fra meg, men nå ble jeg skikkelig inspirert så kanskje jeg skal sette igang.

    SvarSlett
  7. Spennende og stilig.
    Utrolig flott reportasje fra lekestua i interiørmagasinet. Lekestua er jo bare heelt fantastisk. Ønsker deg en god søndag og en flott 17. mai feiring. klem anita s

    SvarSlett
  8. Åh, det var urolig lekkert. Forelsket meg helt i skiften bak tv'en! :D

    Kjempesmart!

    Håper du får en flott 17.mai-feirng!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  9. Owwww how nice..................i really like it..the most your bedroom text !!

    Have a happy sunny sunday..hugs from Ria

    SvarSlett
  10. Dette ble fantastisk lekkert! Jeg elsker tekster selv.. hvor som helst!! ღ
    Herlige bilder!!:)
    En flott 17 mai ønskes fra meg!! ღ
    Klem Anki

    SvarSlett
  11. takk som deler...måtte jo inn på HappyLines nå vettu !
    masse flott.
    ha en fin fin 17.mai !
    hilsen m

    SvarSlett
  12. Wow! Så stilig det ble!!!

    Ha en strålende 17.mai i morgen!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  13. Den tv-veggen ble helt perfekt! For en super idé!!

    klem dagny

    SvarSlett
  14. Å ja! Elsker tekster jeg også. Det gjør rommet enda mer personlig. Teksten bak tv'n tok fokuset bort fra selve skjermen, så det er absolutt en utsøkt ide! :)

    SvarSlett
  15. Utrolig stilig :)Flotte sitater. Ønsker deg en flott 17. mai :)

    SvarSlett
  16. Så smart da. TV er noe man helst vil ha bort etter min mening...for det sorte "dingsen" er jo ikke akkurat vakker....men skriften forskjønnet den jo veldig.

    Klems Sarita

    SvarSlett
  17. Fantastisk flott!!!Og sååå god ide :-)

    SvarSlett
  18. Kjempefint, likte spesielt godt at noen av ordene var uthevet med en annen farge!

    SvarSlett
  19. Hei! Masse gode tips å hente her:) Jeg legger meg til som følger, for her var det mye inspirasjon å hente!
    Ha en kjempefin helg!
    Klem sissel

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...