torsdag 27. november 2014

Vinn stor flott te-pakke fra Fabel Te!




FABEL TE er te med høy kvalitet. Det er rene og gode smaker med hele biter av frukter, bær, blomster, urter med mer.

De ønsker seg flere følgere på Instagram, og gir nå bort en stor flott pakke, der du får hele 14 esker med te! Verdien på pakken er kr 1246,-. Da bør julegavene være sikret! 

Du får disse deilige smakene (to esker av hver):
  • Sort te: Rabarbra & cream
  • Hvit te: Rips & Jordbær
  • Rooibush te: Bringebær & Solbær
  • Urte te: Sitron
  • Økologisk urte te: Eple & brennesle
  • Grønn te: Wild mango
  • Julete: Eple & kanel
Konkurransereglene er enkle
10 lodd for å like Fabel Te på Instagram @fabelte_norge

10 lodd for å dele konkurransen. 

Du kan dele ved å klikke "Liker" under innlegget på egen Facebookside på bloggen din eller på instagramsiden din. Du får 10 lodd per gang du deler. Del på Instagram med #vakrefabelte og @franciskasvakreverden.

Skriv i en kommentar hvor mange lodd du tar.

Trekning 18. desember!

Konkurransen arrangeres i samarbeid med Vakre Hjem & Interiør. Klikk HER for å doble vinnersjansene dine!

Husk å legge igjen mailadressen din hvis du er anonym.

FABEL TE har også mange andre deilige te-sorter i både løsvekt og teposer. Se bare disse. Toffee og Tranebær og Appelsin hørtes veldig godt ut! Teen kan blant annet kjøpes i mange 
interiørbutikker.



17 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg prøveer lykken :-) Følger fabelte på Instagram (61line)
    Har delt konkurransen :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  2. Følger de på insta ...delt på face. ..20 lodd. ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  3. 20 lodd på meg! Vi elsker elsker elsker te <3

    SvarSlett
  4. 20 lodd :) følger på IG og likt på FB. 👏😄 mizzy23@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Ååh dette hadde vært noe! Min familie er te-gale! :D
    20 lodd, har likt på Instagram og delt der også. (interiorheidi)
    heidi_martens@hotmail.com

    SvarSlett
  6. deler på blogg, så da blir det vel 10 lodd på denne flotte premien :)

    SvarSlett
  7. Delt på Facebook og følger på instagram

    SvarSlett
  8. Har delt på facebook og Følger fabelte på Instagram (bjarose)
    20 lodd på meg :-)
    bej-rose@online.no

    SvarSlett
  9. Delt på fb og følger på Instagram :) 20 lodd på meg grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  10. Delt på facebook, har dessverre ikke instagram :-)
    10 lodd :-)

    MvH
    Marie I. Fredin
    fredcami@online.no

    SvarSlett
  11. Selvfølgelig ønsker jeg noen esker av denne deilige teen. Passer perfekt;)) 20 lodd til meg;)

    SvarSlett
  12. Prøver lykken med 20 lodd :)

    Mvh Torunn Brandvold (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  13. Tvi tvi da prøver jeg lykken :-) Følger nå både her og der :-) 20 lodd på meg

    SvarSlett
  14. Nam! Har bare luktet på teen deres foreløbig, men det gjør at den står på ønskelista til jul! 10 lodd til meg :)

    SvarSlett
  15. Så flott pakke! :) Deltar med 10 lodd.
    Ha en fortsatt fin førjulstid!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...