tirsdag 3. mai 2011

Den mest fantastiske lille eventyrhytte

Tre timer nord for New York ligger denne fantastiske lille hytten. Det som tidligere var en trist og forsømt jakthytte, har nå gjennoppstått som et viktoriansk slott i miniputtutgave. Den lille hytten ligger godt bortgjemt i skogen og er vanskelig å komme til, men nettopp det gjør den bare enda mer attraktiv. Sandy bruker hytten for å komme bort fra alt stress og mas og byens mange lyder. Her er det stille og fredelig og fullt av naturens egne lyder: humler som summer, sikader som spiller, og fuglesang i mange varianter. 

Les mer om Sandys helt fantastiske hytte på bloggen hennes My Shabby Streamside Studio 

De fleste av de vakre bildene under er tatt av Trevor Tondro for The New York times, resten er tatt av Sandy selv og mannen hennes Todd Foster. 






  






  




29 kommentarer:

  1. hei.
    ååå så nydelige bilder du viser fra henne,
    følger henne jeg, er så mye vakkert der, en drømme verden, sukk....
    nå er vel en vakker bok som sanselig sommer på vei til butikkene å?
    gleder meg stort,
    klem fra sylvia...

    SvarSlett
  2. en så skøn og romantisk hytte:)

    SvarSlett
  3. ...is it for real..??? Denne bloggen må sjekkes,takk for tips!
    klem♥

    SvarSlett
  4. Noe feil med linken tro?? Jeg kommer iallefall ikke inn..

    SvarSlett
  5. utorlig søt, men også litt spøkelsesaktig..ikke hadde jeg turt å være på den hytta alene etter mørkets frembrudd..-)

    SvarSlett
  6. Wow, fantastisk flott! Ser virkelig ut som en eventyrhytte.

    SvarSlett
  7. For en drøm!!! Takk for tipset:)

    SvarSlett
  8. Herligheten så nydelig. Tenk å hatt en sånn hytte man kunne reise til når man trengte å lade batteriene...
    Flotte bilder.
    Ha en søt tirsdag skjønne deg.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  9. For en vakker drømmeaktig eventyraktig hytte!De n ser nesten ikke virkelig ut!helt fantastisk:O))go klem

    SvarSlett
  10. En nydelig hytte med en original fasong og innredning.

    SvarSlett
  11. Drømmen for enhvær liten/stor dame!

    SvarSlett
  12. Nydelig :) Litt eventyrlig og magiskt...

    Nå er nettbutikken åpen også :)

    Ha en fin uke!!
    Klem Marte

    SvarSlett
  13. Jeg tror jeg har sett noen bilder fra denne hytten tidligere..

    for en fantastisk fantastisk hytte. Både hvordan den ser ut, uten på og inni, og området. Virkelig en eventyrhytte.
    *drømmer jeg heeeelt bort*

    -Camilla-

    SvarSlett
  14. Wow, så flott. Som hentet rett fra ett eventyr, men vet ikke helt om jeg kunne slappet helt av der. Man kan liksom ikke labbe inn i den hvite drømmen med gjørmete støvler... He he.
    :) Susanne

    SvarSlett
  15. Great !! i know here blog she is so nice person and that little house is amazing !! happy week darling.......love Ria....xxx...

    SvarSlett
  16. Utrolig, romantisk og nostalgisk! Gir begrepet hytte en ny dimensjon. Flott innlegg!

    Hilsen Gry K

    SvarSlett
  17. ÅÅÅh, så nydelig...:) virkelig romantisk♥

    SvarSlett
  18. Wow, this is probably one of the most beautiful posts I 've ever seen. Looks like a fairytale come to life!!! Love your blog and now following! Maybe you'll have time to visit my blog:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    SvarSlett
  19. Helt sagolika bilder :O Helt underbart! Tack för inspirationen! Kram Mia

    SvarSlett
  20. Franciska, du er så veldig snill og søt å har min lille plass! Jeg kan ikke tro at du ba meg om å være i boken, takk så mye! Zuzu sender valp kysser.

    Klem

    Sandy
    _________________

    Franciska, you are so very kind and sweet to feature my little place! I can't believe you asked me to be in your book, thanks so very much! Zuzu sends puppy kisses.

    Klem,

    Sandy

    SvarSlett
  21. wow, noe så eventyraktig verdig en vakker prinsesse gjemt i skogen av sin slemme stemor, eller noe sånt. Ble plutselig så dikterisk av meg hihi. Den var helt utrolig lekker og jeg kan bare sitte å nyte i timesvis

    SvarSlett
  22. Det må være noen av de vakreste bilder jeg noen gang har sett!
    Tenk å tilbringe en helg der! O-la-la.
    Må lagre noen bilder under mappen "tips". En gang i fremtiden skal vi nemlig bygge et anneks ved siden av hytten.
    Takk for flott inspirasjon!
    Klem Marit

    SvarSlett
  23. Utrolig hva hun har fått til i den lille hytten. Så vakkert og "mykt"..

    Takk som delte :)

    Klem fra Milla

    SvarSlett
  24. hjelpes! virket jo eventyrisk!! som å se på en film!! noe så vakkert da!! terapi for sjelen å komme ut dit vil jeg tro!! herlige detaljer med taklampen og rosene som er pyntet rundt rosetten i taket!! man kan jo forsette å drømme om et slikt sted..bare en smule større ;)
    Ønsker deg en fin fin helg Franciska <3

    Vårklemmer fra Annveig

    SvarSlett
  25. God fredag gode deg! ,))
    Ååh dette er som tatt rett ut fra et eventyr, helt fantastiskt!! ;)
    En ren nyyytelse, tenk å kunne skape seg en slik drømmesegborthytte - wow!!
    Tuusen takk for koselig gratulasjons hilsen, ja det var virkelig godt å endelig få fortalt om butikken ,)) Jeg GLEDER meg virklig til åpningen, å det å endelig kunne sette alt av drømmer ut i "verden",) Kjennes litt uvirkelig ennå hi hi ,))
    Nyyyt av skjønne maidager lille venn!! ,)
    Stoor klem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  26. I am in awe of your fairly-like cottage filled with fluffy white romantic dreams. I can almost smell the perfume. What a dreamy place to call your own where you can rest, read and let the world go by as you are in your own little safe world. I am most happy for you to be so creative and own such a heavenly little spot.

    SvarSlett
  27. Боже как красиво så nydelig...Takktakk!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...