onsdag 12. oktober 2011

Kjempefint nytt sted på Norefjell!

I dag fikk jeg tips om dette vakre stedet fra Anette med bloggen Guttemamma. Hun skrev: Vi har hytte på Norefjell og i høstferien ruslet vi litt rundt. Da oppdaget jeg et nytt sted som jeg bare MÅ tipse deg om....! Det er spisested med overnattingmuligheter og innredet akkurat "sånn vi liker det"!!

Jeg måtte selvfølgelig sjekke det ut, og hun hadde helt rett! Dette stedet er noe for seg selv. Jeg har akkurat avtalt fotografering hos dem og gleder meg til å lage artikkel hos dem i løpet av vinteren.

Se mer ved å klikke her





9 kommentarer:

  1. Der så det kjempekoselig ut, gleder mæ til og se mere om det fra dæ, ha en fin dag, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  2. Vakkert sted!! Dit vil jeg :-) Takk for tipset :-)

    Klem

    SvarSlett
  3. ser ut som ett underbart ställe...gillade inredningen jättemkt...kramis semlan

    SvarSlett
  4. Ein toller Raum. es sieht sehr einladend aus... Seufz, zu weit weg für mich, schade. Gruß, Nik

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Takk for tipset, sier også jeg. Fantastisk sted, ser det ut som; akkurat slik jeg liker!
    Mvh

    SvarSlett
  7. Hei, Ja dette ser jo nydelig ut. Klem Siv

    SvarSlett
  8. Puha så fandt jeg dig endelig :-) Efter at have oplevet min blog er blevet væk er jeg nu klar igen med den nye skulle du have lyst så kig gerne dorbi men den er ikke helt færdig inu:-)Kram Else

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...