mandag 17. oktober 2011

Vintage by Nina - Nå er den her :-)

Jeg har hatt gleden av å være involvert i skapelsen av boken Vintage by Nina. Den er gitt ut i samarbeid med Forlaget mitt og er nå endelig klar for salg!

Nina og Maria-Isabel har gjort en fantastisk jobb, og boken er stappfull av vakre bilder av et av Skandinavias mest interessante hjem.

Klikk her for å få en oversikt over hvor boken kan kjøpes. 

Gratulerer så mye til Nina og Maria-Isabel!!

Her får dere en liten smakebit!







18 kommentarer:

  1. Ich bekomme Riesenlust in diesem Buch mehr zu lesen und zu schmökern. Es sieht traumhaft schön aus! Gratulation, Nik

    SvarSlett
  2. tack så mycket..kram

    SvarSlett
  3. Vilken underbar bok, jag har hämtat min idag. Det här är godis för ögat, jag gillar boken jättemycket.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  4. It looks like a nice book !...enjoy a happy week....love from me...xxx..

    SvarSlett
  5. Jag väntar på leveransen av min... Lääängtar!!

    Kram Linda

    SvarSlett
  6. Hei, flinka!! Definitivt noe å ønske seg, ser nydelig ut!
    Noe for "Lille Due"??
    Klem fra meg borti veien♥

    SvarSlett
  7. Det er en fantastisk bog - jeg har allerede været igennem den en først gang - men det er en af de bøger - som bare kan tages frem igen og igen for at finde ny inspiration - rigtig lækker ;o)
    Håber det går godt hos dig Franciska ;o)

    SvarSlett
  8. Oyyy så spennende, den skal kjøpes inn ja. :o)))

    Gleder meg, den ser jo bare så bra ut da.

    Ha en fortsatt fin kveld.

    Klem Simone. :o)

    SvarSlett
  9. Den står høyt på ønskelisten min ja :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  10. Så spennende....gratulerer så mye :o)

    Klem Hege-mamma til 3

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. Your work is fabulous! Looks like a book I need to get :)

    SvarSlett
  13. I should say "need TO get" :)

    SvarSlett
  14. Hej Franciska
    Jeg vil blot sige tillykke med den meget smukke artikel i Mad og Bolig, som jeg just har fået med posten. Du bor så superfint. Og tak for de utroligt smukke billeder, der har sat sig på nethinden. ;)

    SvarSlett
  15. I can't wait until my copy arrives! I'm sure it's every bit as beautiful as your Sanselig Sommer, dear Franciska!

    xo

    Sandy

    SvarSlett
  16. Åh så roligt, grattis till dig också! Boken ser jättefin ut!! Och stället nedan skulle jag gärna hyra in mej på för en helg, ser helt fantastiskt ut!! mari.

    SvarSlett
  17. Så artig det må være å ta del i denne boken!:) Gleder meg til å lese den!!:)

    Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...