fredag 14. august 2015

Kjempegode nyheter! Og litt av en krise!

Jeg føler meg som verdens lykkeligste!!

Hver morgen når jeg våkner kan jeg rusle opp og bli møtt av denne herlige gjengen! De er virkelig noe av det søteste! Så utrolig tillitsfulle og snille!



Jeg har også gode nyheter! Vi har allerede funnet to fantastiske hjem! Hos venner av oss, slik at vi kan følge dem videre og slik at det ikke er så ille å gi dem fra seg! Man blir jo virkelig glad i dem!

Men det er fortsatt 3 små og kattemamma igjen!



Jeg har full forståelse for at det ikke er alle som kan ta til seg en katt, vi har heller ikke mulighet for det. Men om du vil dele dette innlegget blir jeg svært glad! Da er du med på å gi dem muligheten til å finne seg et nytt godt hjem!



Alt du trenger å gjøre er å klikke liker under innlegget eller dele på andre måter!

Tusen hjertelig takk! Du er med på å gjøre en forskjell!



Hvis du eller noen du kjenner er interessert i å adoptere en av kattungene eller kattemamma er det bare å sende meg en mail på fmj@getmail.no eller kontakte meg på andre måter. Vi bor i Drøbak.



En omplasseringskatt er en katt med kvalitetsstempel. Det koster et symbolsk beløp på 800 kroner å ta imot katt fra Dyrebeskyttelsen. (Jeg får selvfølgelig ikke noe for dette). Til gjengjeld er katten vaksinert, chippet og har gjennomgått helseundersøkelse. Det er viktig at kattene har mulighet for å være ute og man må kunne tilby dem et trygt og godt hjem. 



Og så til krisen!

Dyrebeskyttelsen har i disse dagene fått inn den største saken noen gang. Mer enn 50 kattunger og voksne katter er funnet i en Koloni på en gård i Valdres. Mer enn 10 fosterhjem har i går tatt imot og flere kommer! Kattene ser ut til å ha hatt det bra til tross for at de er så mange som har bodd sammen. De er kosete og fine, men dessverre har det blitt for mye for de som hadde dem. Det er derfor krise, da det er veldig mange katter å omlassere!



Så vær så snill! Del i vei! Kanskje vi kan være med på å gi dem nye og gode hjem!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...