fredag 7. august 2015

Vinn sommerens fineste høyttaler!

Reklame
Jeg har blitt spurt av Elkjøp om å teste ut en helt ny høyttalerserie. Først var jeg litt skeptisk, for høyttalere er noe jeg ikke er så veldig opptatt av, men da jeg fikk se hvordan de så ut, var det enkelt. Ja, jeg vet det, lyden bør være det viktigste når det gjelder en høyttaler, men det gjør jo ikke noe at den ser fin ut også!
Sandstrøm Constallation heter høyttalerne. De har et lekkert design, med flotte detaljer, og ikke minst veldig bra lyd. Jeg falt særlig for de hvite med detaljer i gull og skinn. Super lekre! Det er bluetooth-høyttalere, som gjør at det er svært enkelt å koble til IPhone, Ipad etc. Man klikker bare på Bluetooth under innstillinger da kommer høyttaleren automatisk opp når den er slått på. Prisen er også meget bra. De finnes i tre ulike størrelser:
Herkules er den største. Det er en kraftig høyttaler som passer godt som en permanent høyttaler, men som også kan tas med på tur. Den klarer å fylle selv et større rom med god lyd. Hos oss står den nå fast på uteplassen og sørger for bra musikk når vi sitter ute på kveldene. Prisen er 1.295,-. Se mer HER!
Pegasus er den midterste, den er min favoritt. Akkurat passe stor til at man har lyst til å ta den med seg, og den gir kjempegod lyd. Vi hadde den med på flere ferieturer i sommer blant annet til Italia, hvor vi brukte den hver dag. Både ved bassenget på dagen og på kvelden når vi satt ute og spiste eller spilte kort med barna. Det er en ekstra fordel at den både er vannavstøtende og støvsikker. Den koster 799,-. Se mer HER!
Orion er den minste. Den er utrolig lett, veier nesten ingenting og er enkel å ha med seg når man vil ha minst mulig å bære på. Den kan lades hjemme og gir musikk i opptil 10 timer. Pris for den er 499,-. Se mer HER!
Jeg har også fått lov til å gi bort en Orion høyttaler til en verdi av 499,-
Konkurransereglene er veldig enkle:
  • Alt du trenger å gjøre er å like Elkjøp på Facebook. Klikk HER!
  • Du får en ekstra sjanse for å være med, hvis du deler konkurransen.
Du kan dele ved å klikke "Liker" under innlegget. På egen Facebookside. På bloggen din eller på instagramsiden din. Del på Instagram med #elkjoporion og @franciskasvakreverden.
Skriv en kommentar hvis du deler konkurransen, slik at jeg finner deg igjen, du får en ekstra sjanse for hver gang du deler. Husk å legge igjen mailadressen din hvis du er anonym.
Trekning 10. september!


7 kommentarer:

  1. ♥ Deltar på FB & Blogg, ..og liker Elkjøp for lengst ;)
    ♥ Klikker "liker" på blogginnlegget, deler på G+1, FB og IG (@peggyh22)
    ♥ Og helt enig med deg, er ikke så opptatt av all slags "duppeditter", så sant de er så smarte og lekre at jeg MÅ ha! Sandstrøm Constallation fikk i hvert fall meg til å åpne øynene, de er superflotte - no need to hide! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Mvh Peggy H.
      peggyhjelmaas@hotmail.com

      Slett
  2. Hei ☆

    Veldig gjerne med i trekningen om den kule høytaleren :)
    Likt, delt på facebook.
    Ha en riktig GOD HELG!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  3. Vil gjerne være med å prøve lykken her :)
    Liker Elkjøp, delt på facebook :)
    Ha en flott helg.

    Mvh
    Anita Kval Jensen
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  4. Hei.Har likt og delt.God sommer.Følger også.gurms@hotmail.no

    SvarSlett
  5. Er usikker på om kommentaren jeg la inn over her via Facebook-innlogging teller med, så for sikkerhets skyld legger jeg den inn her også :) Jeg liker Elkjøp på Facebook og har delt konkurransen på Instagram (jeg heter @alhavn der). Mailadressen min er alhavnvik@hotmail.com :)

    SvarSlett
  6. Jeg er med!
    Liker Elkjøp + Delt på Facebook!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...