søndag 28. februar 2010

Vakre Gripsholmshus

Det finnes mange flotte hus på det norske markedet, men hvis jeg skulle velge meg ut en favoritt må det være de vakre husene fra Gripsholmshus.

For en stund siden laget jeg en artikkel fra huset til Hanne og Per Hagen som har det norske agenturet på Gripsholmshus og fikk se på nært hold hvor flotte disse husene faktisk er. (Se bilder fra huset deres her)

Jeg har forelsket meg helt i mansardtakene i metall, de massive søylene og alle de forseggjorte detaljene.

Hva synes dere?

De største husene er nok utenfor rekkevidde for de fleste, men de har også mindre hus, og uansett er det det jo lov å drømme seg litt bort og ikke minst la seg inspirere.
















18 kommentarer:

  1. Beautiful houses i like them !!

    Have a good sunday !

    Greetz Ria

    SvarSlett
  2. Helt enig med deg.Utrolig vakre hus!Jeg har scrollet meg nedover bloggen din, og jeg er helt betatt av de nydelige bildene du viser.
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem Kari

    SvarSlett
  3. Jeezez, det är vackert. Tänk om man bodde så, riktiga drömhus.
    Kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  4. Vakkert! Verkeleg draumemateriale! :)
    Ha ein fin kveld, og ei flott, ny veke!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  5. Wow, skikkelig herskapshus dette....Sånt man kan drømme om;)

    SvarSlett
  6. Ooh, jeg vil ha noe sånt! Det får bli en gang jeg bli rik... :D Flotte hus og flotte bilder.

    SvarSlett
  7. Så vackra hus! Det vita på bild nr 3 känner jag starkt att jag kan flytta in i omgående *ler*
    Vilket fantastiskt jobb du har. Behöver du en hjälpreda så finns jag här *ler ännu större*
    Nu får du ha en fin vecka. Själv ska jag fortsätta att inreda min verkstad/show-room och det är ju inte så värst tråkigt det heller faktiskt.
    Kram Mia

    SvarSlett
  8. Hei! Takk for hilsen hos meg! Det er klart du kan legge deg til som følger hos meg! Jeg følger din.
    Så utrolig vakre hus du viser. Kunne gjerne flyttet inn i et av dem. :)
    Har tittet på de vakre bildene dine. Nydelige! :)
    Med vennlig hilsen Mona

    SvarSlett
  9. Alt man har lyst til at sige er ÅÅHHH!
    Hav en god uge!
    Helle

    SvarSlett
  10. wow, tenk å ha noe sånt. wishfull thinking

    SvarSlett
  11. Åååh, for noen fantastisk flotte hus!

    Takk for hyggelig besøk og hilsen i bloggen min. Det satte jeg stor pris på. Og jeg er glad for å ha funnet din vakre blogg... det blir nok flere besøk her hos deg...

    SvarSlett
  12. Ja gjett om de er vakre...alle sammen! Kunne glatt bodd i dem alle, om jeg hadde hatt gartner, hushjelp og egen vaktmester åffkårs ;-)

    SvarSlett
  13. Hei.

    Helt enig med deg. Jeg har lenge drømt om et hus fra gripsholmshus. Jeg har forfedre som drev gripsholms vertshus i mariefred utenfor stockholm - så jeg føler jeg burde hatt et sånt hus;o)

    For øvrig vil jeg si at du har valgt ut rett person/hjem til å være med i et interiørmagasin - charm design. Det blir sikkert veldig fin reportasje.

    Ha en strålende helg!

    Klem

    SvarSlett
  14. Ja, gleder meg veldig til å ta bilder hos Charm Design!

    Hun har en kjempefin stil!

    Ha en nydelig helg!

    Klem F :-)

    SvarSlett
  15. mmm dom har fina hus gripsholms..

    SvarSlett
  16. Oj ....så underbara vackra hem som jag önska mig många, många år men jag fick ingenting men bara hoppas snart att få....bygga hus med vackra hem och kan bli Sveriges vackraste Hem och ny Herrgård....Jag skulle heta min nya Herrgård " Bennibring`s Herrgård.... Jag heter Conny Bennibring ... Hei !

    SvarSlett
  17. Hej....Önska mig att få uppleva vackra Herrgård...snart....men vet inte när....vem vet ?? Jag vet Precis hur ser ut Otroligt vackert hem....Ovanligt vackert jag kan skapa underbara sköna hem....trädgård med många rosor och rhodendon...m.m Men jag kan inte förklara...Men var jag kan få MILJONER....??? till Herrgård...eller Aldrig ??? Kram Conny.

    SvarSlett
  18. Sorligt jag kan inte få vackra hus med vackra hem....jag har väntat på långe....Nu vet jag jag får ingen...min Önskedröm är krossad....Ledsen ! Jag har inga chansa....Mvh Conny Bennibring. 30.03.2013...

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...