mandag 22. februar 2010

Vinterpiknik

Med vinterferie og alt, tenkte jeg det kunne være hyggelig med inspirasjon til en liten vinterpiknik. 

Denne artikkelen lagde jeg til Interiørmagasinet i fjor. Jeg fikk gode venner til å stille opp som modeller og etter fotoshooten fikk familien min også lov til å bli med på moroa. Vi hadde en helt herlig dag, som vi kommer til å huske lenge.

Det trenger selvfølgelig ikke være fult så omfattende som her, men det er moro å lage noe litt utenom det vanlige en sjelden gang. Noen saueskinn eller pledd og litt ekstra godt å spise og drikke kan være alt som skal til. Man trenger heller ikke gå langt, det kan faktisk være veldig moro med piknik i egen hage eller ved hytteveggen.

Kyllingespidd (ser de ikke så godt på bildene) var forresten en sikker vinner til barna. (Kyllingbiter vendt i egg og strøkavring stekt og tredd på spidd.)

I tillegg lagde jeg godt krydret varm Gazpacho, tror nesten jeg må overraske med en liten vinterpiknik selv.

De fleste ting dere ser på bildene er fra ZanZ.

Ønsker alle en super vinterferie, uansett om dere er hjemme eller på fjellet.







23 kommentarer:

  1. What a nice pictuera i love them !!

    I wanna ask can you put a transelator on your blog so i can read it ??

    Thanks !! greetz Ria

    SvarSlett
  2. Du tar fantastiske bilder!!

    Takk for hyggelige hilsener,
    kjekt du la igjen spor, slik at jeg fant den fine bloggen din!

    Klem J.

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder. Det ser så koselig ut :)

    SvarSlett
  4. Hej!

    Va skoj att du har hittat till min lilla sida! Du är så välkommen :-)

    Härliga bilder, även om jag börja bli lite trött på all snö...vill ha vår!

    Ha en trevlig vecka!
    //L

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Vakre snøbilder, og så stemningsfulle!! Gleder meg til å følge den flotte, nye bloggen din videre! Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  7. Utrolig vakre bilder :)
    Får bare lyst til å hoppe rett inn i dem ;)

    Ha en fin kveld
    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. Så utrolig idyllisk! Det så kjempekoselig ut!! :D

    SvarSlett
  9. Utrolig flotte bilder du tar! Det det så skikkelig innbydende ut;) Tenker at det var en fin dag ja:)

    SvarSlett
  10. Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene deres! Dere er jo bare så snille!

    :-)

    I have now put a translator on the blogg.

    SvarSlett
  11. Hei hei..
    Oppdaget bloggen din idag. Flotte og stemningsfulle bilder du viser. For en spennede jobb du har :-) Legger meg til som følger hos deg og gleder meg til flere innlegg fra deg.
    Hilsen Anita S

    SvarSlett
  12. Hei!
    Så flott og inspirerende blogg du har! Her var det masse inspirasjon å hente
    Hyggelig at du ville være med på give-away hos meg
    Ha en fortsatt fin fin kveld

    SvarSlett
  13. Hej Franciska,

    Tusind tak for kikket herinde på din nye fine blog. Har straks lagt mig til som følger. Spændende arbejde, du har. Jeg ville selv meget gerne blive bedre til at fotografere og er meget fascineret af fotografiet. Det er en ny hobby, som jeg gerne vil dyrke mere i fremtiden. Dertil er blogging jo helt perfekt også :)

    Tak fordi du vil være med i min give away og har lyst til at følge min blog - du er velkommen! :)


    På gensyn i blogland
    KH Helle

    SvarSlett
  14. Hej, hvor ser det bare fantastisk hyggeligt ud.. Man får helt lyst til at lave en vinter picnic nu... Må hellere komme igang.. Kig endelig forbi min blog engang du har tid og lyst... mange hilsner fra Conny

    SvarSlett
  15. Hej, hvor er det flotte billeder og en flot blog - du er da superdygtig! Tak for hyggelig hilsen på min blog. Jeg er faktisk lidt "omvendt" dig - jeg er norsk, men bor i Danmark:) Jeg vil følge din blog, og jeg lægger dig ind som link på min hvis det er ok?
    Hilsner fra Heidi

    SvarSlett
  16. Nyyyydelige bilder!
    Vakker vinterpiknik som fikk meg til å lengte bittelitt
    mindre etter våren faktisk! :)
    La meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  17. Så koselig at du vil følge bloggen vår! Og med så vakker og inspirerende blogg, så legger jeg meg naturligvis som følger av din også. Fantastiske bilder!

    SvarSlett
  18. Åh så fina foton du tar, det var så roligt och hitta hit. Jag har suttit länge och tittat på alla dina fina bilder, du är så himla duktig. Man får lust och fixa till picnic när man ser detta.
    Ha en fin kväll
    Kramar
    AnnaMaria
    Ps, roligt att du är med i min utlottning

    SvarSlett
  19. Beautiful blog. Thank you for stopping by. I am glad you did.
    Ness xx

    SvarSlett
  20. ahhh for noen fantastiske vinterbilder, bare elsker dem:) Så stemningsfullt og lekekrt og jeg fikk skikkelig lyst til å gå på picknick nå. Kem Monica

    SvarSlett
  21. Hej och godmorgon. Jag gjorde en liten länk till dig idag, vill att många ska se dina vackra foton.
    Ha det
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  22. Fant en link inne hos Rött Monogram og måtte jo kikke innom deg!!!
    Nyyyydelige bilder du viser!!!

    takk for titten :o)

    SvarSlett
  23. Fantastisk fine bilder!
    En picknik hadde ikke vært så dumt!
    Klem Tove

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...