onsdag 16. mars 2011

Hurra!!! Da er boken endelig ferdig :-)

I går ble jeg endelig helt ferdig med boken. Den er nå sendt til trykk og alt går etter planen. :-)


Jeg ville så gjerne rekke det før denne sommeren, det har derfor vært jobbing både natt og dag, for det er virkelig et helt enormt arbeid å lage en bok og selvfølgelig ekstra mye med så mange forskjellige bidragsytere. :-)

Men jeg er utrolig glad for at vi faktisk fikk det til. Jeg synes det er svært hyggelig å kunne lage boken sammen med så mange flotte bloggere!
Det er lovet at boken skal være ferdig til utsending mandag 4. april. De som kommer på lanseringsfesten, 31. mars på ZanZ i Lillestrøm, får den litt før alle andre. Alle er velkomne til å være med på festen og det er også lov å ta med en venninne eller to hvis man vil det.
I det siste nye Vakre Hjem & Interiør (som kommer ut 18. mars) er det 9 sider med omtale og utdrag fra boken. Isabellas, Maison og Hagen for alle, Alt om Trädgård har også tatt kontakt og ønsker å omtale boken når den kommer.

Her får dere en liten sniktitt fra neste nr av Vakre Hjem:





Bildene er fra bloggene Et rött monogram og Skogland.

Ønsker dere alle en fortsatt flott uke! :-)

P.S. Takk for tålmodigheten angående den store konkurransen. Jeg har måttet bruke all tid på boken, derfor har jeg ikke rukket å trekke vinnerne enda. Men de kommer veldig snart!

24 kommentarer:

  1. Grattis.:-)) endelig i havn.) Tror virkelig det har vært litt av en jobb ja.:-) med så mange bilder du må ha fått inn.:) sikkert morsomt, men slitsomt også..Vi gleder oss til å se den.)

    En fin vårdag til deg)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ferdig bok. Har jo sett noen klipp fra den, og ser frem til å få den i hus:) Ønsker deg en god dag, nå kan du senke skuldrene og nyte følelsen av fullført godt arbeid, klem fra Mona

    SvarSlett
  3. Så morsomt det blir å kunne bla i den :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer!

    Så flink du er :-)
    venter i spenning!!!!

    Follow your heart and
    your dreams will come true!

    SvarSlett
  5. Congratulations and good luck for your wonderful book
    Hugs
    Mari

    SvarSlett
  6. Gratulerer med ferdig bok.
    Gleder meg til den kommer.
    Denna lanseringsfesten, når kl begynner det???
    Ha en strålende dag søte deg.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  7. Gratulere så masse med ferdig bok, jeg kan bare forestille meg for et enormt arbeid du må ha hatt for å få den ferdig i tide. Nå kan du endelig slappe av å senke skuldrene, det må føles herlig! :)

    Klem
    Siren :)

    SvarSlett
  8. Grattis! Ser framemot när den kommer med leveransen jag gjort! Underbart!
    Kommer sälja som smör i solsken :)

    Kram
    Tiina

    SvarSlett
  9. Hej Franciska.
    Det ser rigtig godt ud.
    Glæder mig så meget til bogen kommer.
    Skal jeg sende min adresse til dig?

    Knus Fra Susi

    SvarSlett
  10. Hei! Her har jeg ikke vært inne før....men får Vakre Hjem & Interiør i posten...GLEDER meg:)Blir følger her nå..
    Dere lager så masse flott stoff i disse bladene:)

    Klem fra Katharina

    SvarSlett
  11. Så gøy! Gratulere så mye :)
    Skulle gjerne vært med på lanseringen på Zanz, men blir nok for langt og for dyrt for meg å reise desverre. Hadde satt stor pris på en håndskrevet hilsen fra deg i boken som jeg får, om det er mulig?
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  12. Så deilig! Gratulerer med vel gjennomført arbeid. Det er nok ingen andre enn deg som kan ane hvor mye innsats og krefter du har lagt ned i denne boken, men vi kan ane noe om at den kommer til å bli flott! :)
    Nå gleder alle seg til å se den, fersk fra trykken.
    Håper du nå kan få pulsen ned på normalen igjen og litt mer nattesøvn, ;) Deadlines kan være søvnslukere!

    Ha en fin kveld, Franciska!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  13. så gøy,
    å som jeg gleder meg til å kjøpe denne boken.
    ser så fantastisk ut.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  14. Grattis så masse med ferdig produkt....er nok deilig det....Da gleder vi oss bare til og få sett den...
    klemklem

    SvarSlett
  15. Grattis Franciska
    Vilket jobb du har gjort, vilken skön känsla när boken är skickad till tryck.
    Såg att det kommit en svensk återförsäljare, det var kul.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  16. Så god du er. Kan tenke meg at du har jobbet både dag og natt
    Gleder meg så til å se denne boka
    Og blad må jeg visst få kjøpt den 18. Klarer jo ikke å vente

    SvarSlett
  17. Gratulerer med ferdig bok, det må føles utrolig deilig å være det..nå kan du senke skuldrene:) Så vakre bilder fra Et rött monogram og Skogland...oj, oj.. jeg gleder meg mye til boken kommer! Ha en fin kveld, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  18. Jeg gleder meg virkelig til boken kommer ut!
    Den selges her i byen min, så da er det å ta turen dit :)
    Skulle ønske jeg bodde nærmere Oslo :) Hadde vært gøy å være på lanseringsfesten!
    Klem Anita

    SvarSlett
  19. Congratulations darling...now relax a little bit.....have a nice evening.......love love....xxx...

    SvarSlett
  20. Grattis grattis!!! Jag ser verkligen framemot, när boken kommer till butiken, sååå spännande!!!
    Kram Linda

    SvarSlett
  21. Gratulere med ferdig bok, gleder meg til den kommer ut. Ha en flott onsdag kveld. Hilsen Lilli

    SvarSlett
  22. Gratulerer SÅ MYE! Vi er mange som gleder oss med deg. :) Jeg lurer også på om du kunne tenke deg å skrive en håndskrevet hilsen i boka jeg får. Hadde vært veldig koselig.

    Jeg kan nok ikke komme til lanseringen, blir for langt og dyrt å reise for kort tid. Vi som ikke kommer, får vi boka når den er trykket?

    SvarSlett
  23. Takk for alle koselige meldinger. :-)

    Til Hulda - jeg skulle så gjerne ha skrevet en håndskrevet hilsen i boka, men alle bøkene blir dessverre sendt dere direkte fra trykkeriet som ligger i Bergen. Boka blir sendt til alle så snart den er trykt. :-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...