onsdag 16. mars 2011

Vinnerne av premier for 40.000,- er... :-)


En god måte å feire at boken er ferdig, må jo være med et aldri så lite gavedryss. :-)

Her får dere en liste over alle som vant. Det var barna som trakk vinnerne. En oppgave de utførte svært høytidelig. 

Gratulerer så mye til alle vinnerne! Og takk til alle dere som deltok. 


Vakre Hjem og Interiør - Norges største Interiørblad gir 3 års abonnement til en samlet verdi av kr. 1.587,-


Første vinner av et års abonnement på Vakre Hjem & Interiør er: Line med bloggen Villa Creme Delight
Andre vinner av abonnement er: Mette med bloggen Fru R
Tredje vinner av abonnement er: Hilde med bloggen Jordbærpiken

Lunehjem.no som nylig ble kåret til årets nettbutikk gir tre flotte gavekort på kr. 500,- per stk. i alt 1.500,- Velg blant masse lekre varer:
SmykkerBadeværelse  Boks med to skuffer

Vinneren av det første gavekort fra Lune Hjem er: Elin Anita med bloggen Eddas kreativiteter
Vinneren av det andre gavekort er: Hege med bloggen Heges Cute N Cool Blog
Og vinneren av det tredje gavekort er: Monica med bloggen Monicas Univers

Landcharm, som lager de vakreste tallerkenhyllene i eget design, gir en håndlaget Tallerkenhylle til en verdi av kr. 1.290,-

 

Vinneren av den flotte tallerkenhyllen er: Anki med bloggen Landlige hjem

Happylines som lager de flotteste wallstickersene, gir et gavekort på kr. 1.000,-. Design ditt eget veggord eller velg blant hundrevis av inspirerende tekster.


Vinneren av gavekortet fra Happylines er: Nina med bloggen At home with Nina

Bloomingville gir disse to vakre putene og et pledd, til en verdi av ca. 1.000,- fra den nye vårkolleksjonen deres:


Vinneren av pute og pledd fra Bloomingville er Anette med bloggen Guttemamma

Far-fars flisebutikk som forhandler de vakreste orientalske flisene gir 10 kvadratmeter valgfri fliser til en verdi av hele 9.500,-


Vinneren av flisene er... Jorunn med bloggen Fra gammelt til nytt

Riviera Maison Molde som har et stort utvalg av Riviera Maison, gir en flott Nicholas Wing Chair til en verdi av hele 6.000,-


Vinnerne av stolen fra Riviera Maison Molde er: Annveig med bloggen Det lille rom

Wakeup Living gir et gavekort på hele 5.000,- Wakeup Living selger møbler, blant annet utrolig flotte møbler i resirkulert tre fra Bauholz og den vakreste kalkmalingen som jeg har skrevet om tidligere fra Pure and Original.



Vinneren av gavekortet fra Wakeup Living er Karianne med bloggen Fra huset i svingen

Riviera Maison Bergen, (har jeg nevnt at Riviera Maison er favorittmerket mitt? :-) som har fantastisk mye fint og et kjempeutvalg av RM gir 2 rosa og 2 blå La Plage badelakener til en verdi av 4.000,-.


Vinneren av det første sett med ett rosa og ett blått badelaken er: Ida Susanne med bloggen Sukkertøy for øyet. (Passer til og med godt med fargene)

Vinneren av det andre sett med ett rosa og ett blått badelaken er: Yvonne med bloggen Vort hus

Olive Garden gir to originale franske gateskilt i emalje til en samlet verdi på kr. 3.980,-

 

Vinneren av det første skiltet er: Mia med bloggen Mias Interiør

Vinneren av det andre skiltet er Lise med bloggen Fossestua

Milla Boutique, STEDET for Glam og Vintage, gir et gavekort på hele 2.000,- velg blant masse spennende varer:


Vinneren av gavekortet fra Milla Boutique er Stine med bloggen Vintage Chic

ZanZ som alltid klarer å finne varer med det lille ekstra, gir det vakreste sengesettet fra by nord. 2 stk i størrelsen 140 x 200 verdi kr. 1.996,-


Vinneren av sengesettet fra ZanZ er: bloggen Norwaystyle

CKL Interiør selger verdens vakreste håndlagde prismekroner og lysestaker. De gir to vakre håndlagde messinglysestaker til en verdi av kr. 1.700,-. Premien kan også brukes som gavekort ved kjøp av prismekroner hvis man ønsker det.


Vinneren av lysestakene eller gavekort er Myran Gårdsliv


Tusen takk til alle butikkene som hadde tro på prosjektet og som har gitt bort alle de flotte gavene.

Vant du ikke, er det fortsatt mulig å være med i konkurransen om å vinne en helg for to i Corniche Suiten. Klikk her for å delta hvis du ikke allerede er med. :-)

37 kommentarer:

  1. For noen fantasiske gaver du deler ut!! Heldige vinnere, gratulerer alle sammen. Så snill du er Francisca!!
    Nattaklem fra meg

    SvarSlett
  2. Jippi, jeg er i himmelen :-D
    Sender deg en mail straks!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Gratulerer til alle vinnerne!
    Hyggelig å se at flere av "mine" er av de heldige!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så utrolig flotte premier, og mange gratulasjoner til alle som var så heldige å vinne. Gratulerer til deg også, som har gjort alt arbeidet, klem fra Mona

    SvarSlett
  5. Hurraaaaaa! Så utrolig gøy! Tusen takk! :)

    SvarSlett
  6. Oj! Så morro! Vi er heldige vi :D Tusen takk!
    Gratulerer med vel overstått vedr. boken også. Gleder meg masse til den 31.! Klem Nina

    SvarSlett
  7. Ååh så utrolig gøy!!!! ;))) Tusen tusen takk!!
    Du må gi en stoor klem til barna dine som trakk meg!!! ♥
    Å vet du, denne har jeg faktisk ønsket meg ,)) Nå er jeg hoppende glad her!!!
    Gratulerer til alle heldige og
    ett stOOrt gratulerer til deg også, gleder meg utrolig mye til den 31 ;)
    Stoor lykkeklem,
    Anki

    SvarSlett
  8. Tjoho! Kjempegøy å vinne en premie! Tusen hjertelig takk :) Dette må da være tidenes største gavedryss her inne i herlige Blogglandia :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  9. Juppi....så heldig jeg var og alle de andre.
    Så utrolige flotte gaver...
    Og flinke barn og trekke ,hils og si takk:)
    klemklem

    SvarSlett
  10. Tusen Tusen millioner takk, jeg er så utrolig takknemlig! Og gratulerer til alle de andre som vant disse fantastisk flotte gavene. Du er jo helt utrolig, og gratulerer igjen med at prosjektet ditt er i havn. Tar av hatten for deg.(For sent for meg å angre på at jeg ikke følte meg god i fotografering nok til å sende inn bilder..)
    Ble tipset om at jeg hadde vunnet fordi jeg er satt litt ut av spill med helsen til å kunne blogge for tiden. Men jeg skal klare å legge ut et takkeinnlegg til deg. Sender adressen på mail til deg. Stor klem til deg og barna

    SvarSlett
  11. Hei :))

    Herlighet hvor mye flott!!! Må gratulere alle dem heldige vinnerene inkl. mej selv da hehe :)))) Jippi!!!!! ♥ Fantastisk å stille opp med slike flotte premier!!!! Jeg må jo benytte mej når jeg er inne hos dej nå da og fortelle dej hvor jeg nyter dine innlegg i vakre hjem!!!!!! Fy søren du er utrolig flink til å ta bilder og lager innleggene bare sååååå flotte og inspirerende ♥ Det må være kjempekjekt å besøke alle dem flotte hjemmene og dem flotte menneskene der ute :) Drømmejobb ♥

    Jeg har startet en flott liten koselig låvebutikk ( august i fjor )som heter Cute N Cool House , du finner den inne på etiketter på bloggen min , og så har jeg egen hjemmeside :) Kan bidra en gang jeg oxså vis du ønsker og det skulle være noe....Tusen takk en gang til ♥

    Ha en riktig flott dag :)))

    SvarSlett
  12. Utrolig flotte premier og grattis til alle heldige vinnere!!

    Klem,Hanne

    SvarSlett
  13. Tusen, tusen takk til de snille barna dine som var så snille å trekke meg som vinner. Også fliser da gitt, jeg som skal bygge nytt hus å greier. Det var veldig overraskende.

    Gratulerer til alle de andre vinnerene også. Utrolig å bli vinnere av så fantastisk flotte premier.

    Igjen TUSEN TAKK!!!

    Klem Jorunn

    SvarSlett
  14. Jösses!! Vilka vinster, stor grattis till alla vinnare.
    Solig kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  15. Dette var en herlig måte å våkne på *ler*
    TUSEN takk, guri malla så morro :)

    Klem Ida Susanne
    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye til alle de heldige vinnerne :) Så flott med en slik stor Giwe Away : )
    ha en flot dag
    klem Tove

    SvarSlett
  17. Gratulerer til alle heldige vinnere, inkludert meg selv. tenk at jeg vant- jeg som aldri vinner noenting. Jeg er superheldig! Å så flotte premier da, nå gleder jeg meg til sommeren...
    Sender deg en mail straks jeg ;)
    Ha en flott dag, og tusen millioner takk :))
    Klem Yvonne

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye til alle de heldige, morsomt at det er så mange "kjente" på vinnerlista, da blir man ekstra glad på deres vegne :D *♥*

    SvarSlett
  19. gud så flott..gratulerer til alle vinnerne.. DET var virkelig litt av noen premier!!!

    SvarSlett
  20. Åååååååååååå, snakk om å dele ut glede i en litt grå hverdag, TUSEN takk!! Skal bli herlig å lage vår i sofa'n, for en flott gave jeg får. Og gratulerer til alle de andre heldige også,det er litt av et gavedryss du driver med!!
    Tusen,tusen takk!! Vil du at jeg henter hos deg når jeg er litt mer på beina?? Kan evnt sende mannen min bortom!
    Stor og veldig glad klem♥

    SvarSlett
  21. Gratulerer til alle de heldige vinnerne, også så flotte premier! En fantastisk konkurranse du har holdt, Franciska!
    Nå krysser jeg armer og ben for å være med i den siste trekningen av en helg i Corniche Suiten! :)

    Ønsker deg en deilig torsdag, gode deg.

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  22. Hej Franciska
    Vad roligt med alla vinnare..GRATTIS till dom :)
    Ha en fin dag å kolla gärna
    KORTEN från Maleviks Rosenträdgård :)
    Håkan

    SvarSlett
  23. Hei, jeg fikk en super dag, tenk at jeg vant et gavekort. Tusen, tusen takk!
    Ha en kjempefin dag!
    Klem fra Mari

    SvarSlett
  24. Et stort grattis rop til de heldige vinnerene...og for noen flotte premier da..

    De må være overlykkelige 0)))

    SvarSlett
  25. Så gøy!! Tusen, tusen takk!! :)
    Utrolig flotte premier, gratulerer til alle de andre heldige vinnerne også.

    SvarSlett
  26. Gratulerer til de superheldige vinnerne! SÅ mye lekkert da gitt!! Klem Gry ;)

    SvarSlett
  27. Å guuuuuuuuud! Nå ble jeg glad! Hyler av glede her, mens samboeren lurer på om jeg har vunnet i Lotto. Kunne forsikre ham om at det var en bedre ting jeg hadde vunnet, ja :)

    Nå gleder jeg meg til å shoppe ting til den nye leiligheten!!! Gi barna dine en stor klem fra meg!

    Stine

    SvarSlett
  28. For noen flotte premier..grattis tila alle heldige vinnere : )

    kjempefin blogg, følger den videre :)

    Ha en finfin kveld: )

    SvarSlett
  29. oj oj oj oj.!!! nå er jeg helt satt ut..overveldet og glad..guri..sitter her og aner fred og ingen fare..koser meg med innlegget ditt og studerer de nydelige premiene..også lyser det med blå skrift mitt navn..min blogg!!! jeg er sååååååååååå glad..den stolen kommer til å passe så utrolig fint hos meg...TUSEN HJERTELiG TaKK!!! jeg er helt på tuppa..aldri vunnet noenting jeg..så nå er jeg helt i hundre..kanskje slik det føles å vinne i lotto;)
    Gratulerer med boken igjen og TUSEN HJERTELIG TAKK!!!
    stoooooooooooor klem

    SvarSlett
  30. Yippi yippi ja ja. Jeg ble helt satt ut da jeg så bloggenavnet mitt i listen over vinnere, og det kom en gledeståre også. Åhhh så glad jeg ble for å ha vunnet sengetøysettet. Jeg har øsnket meg det, så dette ble helt topp. Tusen tusen takk. Jeg er kjempehappy og føler meg superheldig. Gratulerer så mye med å ha boken ferdig. Hilse barna også å si takk og ZanZ. Gratulerer også til de andre vinnerne. For noen fantastiske premier. Stor goklem

    SvarSlett
  31. Gratulerer alle sammen!! :) :)
    Og gratulerer med ferdig bok Franciska :)

    SvarSlett
  32. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne!
    Kjempeflotte premier :)
    Nå er det bare å glede seg til boka kommer..

    SvarSlett
  33. Hei!! :-) Tusen, tusen takk, nå ble jeg glad!! :-) Nå er det ikke lenge til lansering-jeg gleeder meg til å se boken ferdig!! KLEM

    SvarSlett
  34. Utrolig flott premier og gratulerer så mye til alle de heldige vinnere! Ha en fin helg, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  35. Åh Grattis till alla som vann de underbara priserna! :) Kram

    SvarSlett
  36. gratulerer til alle vinnerne!! :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...