mandag 7. mars 2011

Kos med vaffelsteking ute

Nå går det i hundre her med deadline for boken i denne uken. :-)


Men helgen hadde vi fri og koste oss med barna med vaffelsteking ute. Tvillingvaffeljernet fikk jeg av svigermor og svigerfar da de fikk vite at vi ventet tvillinger. Kjekt å ha, når mange vil ha vafler på samme tid.


I tillegg til vanlige vafler lager vi vafler med revet ost og skinke eller pølsebiter. Supert alternativ til de søte vaflene. Jeg lager vafler som ikke er alt for søte, steker de uten først og heller så ost og skinke opp i røren når halvparten er brukt opp.


Ha en super uke!


Klem F :-)



15 kommentarer:

  1. åå,dette så koselig ut :)

    ..Og den vaffel-metiden din hørtes jo fantastiak ut..
    *gomle*

    SvarSlett
  2. Wonderful moments in the sun!

    Warm regards, Ingrid (Home & Lifestyle)

    SvarSlett
  3. Dette så veldig koselig, og godt ut. :)

    SvarSlett
  4. Åååå, det så veldig koselig ut!! Nå fikk jeg skikkelig vårfølelse :-)

    Jeg ønsker deg en flott uke :-)
    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  5. Det så utrolig koselig ut..
    Ha en fin mandags kveld.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Den vaffelen der kunne jeg like:)
    Ja..ser ut som dere har det fint der...
    klemklem
    Lykke til med deadline..

    SvarSlett
  7. det høres jo kjempedeilig ut ! gleder meg masse til boken kommer ut, spennende ! kommer garantert til å kjøpe :-)

    Her blåser det og sner og regner sidelengs idag. Godt å være inne med andre ord....

    Ønsker deg en fiiin kveld
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  8. så kos.:-) morsomt å få dobbelt vaffeljern når dere ventet tvillinger.:-) har et jeg også.men ingen tvillinger.:-))

    En god uke til deg.:-)

    SvarSlett
  9. Åååh dette så jo riktig så kos ut!! ,))
    Det var ett praktvær i helgen!!!
    Lykke til med deadline *pust med magen* ,))
    Vårklem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  10. Så fint bilde av dere i deilig sol. Skal teste ut vaffelvarianten din, klem fra Mona

    SvarSlett
  11. So sweet you and the kids.......happy new week....but where is daddy ???......hahahaahah!! love Ria....xxx...

    SvarSlett
  12. Hi Ria

    Daddy is taken the picture :-)

    Happy week

    Love :-)

    SvarSlett
  13. Så hyggeligt det ser ud og skønt at sidde i solen ;o)
    Uhm elsker vafler ;o) og også med creme fraiche (kan ikke huske hvad det hedder på norsk) og syltetøj - mums det er godt ;o)
    Klem Tina

    SvarSlett
  14. Så deilig med vafler ute:-) Tenkte på det selv i helgen som var. Deilig tid vi går mot nå!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...