onsdag 14. desember 2011

Takk til alle landets små interiørbutikker!

I dag har jeg lyst til å gi en ekstra stor takk til alle dere flotte kvinner (og noen få herlige menn) som står bak landets små interiørbutikker! Jeg vet hvor stor en jobb det ligger bak, mange timer med planlegging, utvelging av varer, oppakking av varer, rydde og ordne i butikk etc, etc. etc.

Dere skaper små vakre oaser hvor vi andre kan komme inn og drømme oss bort, og finne litt koselig å ta med oss. Man får et smil og vennlighet og føler seg ekstra sett og ivaretatt.

Tusen hjertelig takk!

Albertines Verden i Askim er et godt eksempel, i dag viser jeg derfor litt julebilder fra denne koselige butikken.

Ha en strålende dag alle sammen!








7 kommentarer:

  1. Ja, hva skulle vi ha gjort uten disse butikkene! Balsam for sjelen!

    Albertines er fantastisk ♥

    Ha en fin dag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. Dieses Geschäft ist wunderbar! Ich liebe vor allem die schönen Uhren. Schade, dass wir hier bei uns so etwas nicht haben... Lieben Gruß, Nik

    SvarSlett
  3. Flott at du tar opp dette for disse butikkene trenger vi :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Er så enig med deg!
    Koseligste som finnes og komme inn i slike små, søte butikker med de fineste ting og de hyggeligste damer ♥
    Viktig og støtte opp og handle i slike butikker;)
    Her jeg bor har vi Linneas Hage i nærheten, og den er så fiiiin;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Beautiful pictures was again just enjoy wonderful Christmas atmosphere ..... great week dear greetings rosita

    SvarSlett
  6. Ja, der er det hyggelig! Pleier å besøke den hver sommer! Men kjære Franciska...kan du ikke ta deg en tur til Krukkegården og vise oss noen bilder derfra??? De har facebook-side, og etter hva jeg kan se der er det utrolig mye fint for alle interiør-frelste...uansett hvilken stil man liker! Har vært der om sommeren...og det er et sted man ikke glemmer så lett...! Ha en fin kveld!
    Klem, Ninni :-)

    SvarSlett
  7. Har planer om å lage noe fra Krukkegården. :-) Jeg synes også det er et herlig sted. Klem F :-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...