torsdag 9. august 2012

HURRA!!! Det er hverdag igjen! :-)

Jo da, det er kjempedeilig å ha ferie. Men gud, hvor jeg elsker hverdagen min!

Etter mange uker med hele familien samlet, må jeg innrømme det var godt å kunne sende en på rideleir og en på seil camp og mamma tilbake på jobb! Søsken har helt klart ikke godt av å gå opp på hverandre en hel sommer!

Det er mulig det bare er meg, men jeg er helt overbevist om at jeg er best som mamma i mindre doser! Får jeg litt tid for meg selv og plass til å tenke egne tanker, ja da er det som om alt går så mye bedre.

Er det bare jeg som har det slik?

 

7 kommentarer:

  1. :) neida:) er nok mange som kjenner seg igjen i den beskrivelsen:)
    Nydelig bilde:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Jeg har det også sånn :) Tror det er veldig sunt å savne hverandre litt, da setter man mer pris på tiden man har sammen.

    Kos deg i hverdagen!

    Klem

    SvarSlett
  3. Det er akkurat som om jeg skulle sagt det selv.Familie og ferie er fantastisk hyggelig.Men noen timer helt for seg selv er også helt nydelig.
    Jeg har også ei frøken her som snart har vært hjemme i 8 uker.Hun er ikke klar for skolen igjen ,men mamma er.....
    Kose deg på jobb,klem

    SvarSlett
  4. Jeg elsker å være mamma i store doser...så lenge jeg får små doser for meg selv.Da får jeg så utrolig mye mer energi til ¨å prøve å være den gode mamma'n jeg gjerne vil være:)
    Men er helt enig....etter en lang sommer blir det mye krangling og ungene blir leie,så det skal bli godt å sende dem på skolen igjen...det sunneste for alle parter tror jeg;)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  5. Hej søde kusine !!!
    Kan sagtens genkende det du beskriver !!
    Glæder mig også til mine "teenagemonstre" skal begynde i skole igen i næste uge !
    God weekend til jer alle 4 !!
    Knus fra Maria

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha, Ha. Godt at høre at det ikke bare er mig! :-) Rigtig god weekend til jer også! Stort knus Sisse :-)

      Slett
  6. Kjenner meg veldig godt igjen i dette ja...har eit stort behov for eigentid og rom rundt meg sjølv til å kunne tenka ein tanke heilt ut...;)Fint du skriver om dette, godt å høyra at andre har det på same måte! Ha ein fin dag, klem Kjersti

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...