onsdag 29. august 2012

Riviera Maison åpner egen butikk på Sandvika Storsenter!

Det er vel ingen hemmelighet at Riviera Maison er et av favorittmerkene mine. Jeg ble derfor svært glad da jeg hørte at de nå åpner egen stor butikk på Sandvika Storsenter. De åpner allerede nå på fredag 31. august!

Og de har mange gode tilbud. Jeg fikk denne tilsendt i dag:


Jeg ble så glad da jeg så at denne herlige saken nå selges i Norge. Det er en pass-holder. Jeg kjøpte den for et par år siden direkte fra Holland og har fått mye skryt for den siden. Den er super praktisk, da det alltid er enkelt å finne passet (i en ellers rotete veske) og så ser den skikkelig bra ut. (Enda bedre enn på bildet).



Dette er også en av mine absolutte favoritt-ting hjemme. Her har vi alt av ukeplaner, skoleinfo, handlelister og mye mer. Gjør helt klart hverdagen mye enklere.

 Dette brettet er jeg også særlig glad i. Synes det er så koselig å servere frokost til barna på den. Den er ganske liten, bare ca. 20 x 20 cm og akkurat passe på morgenkvisten.

 Denne holder ikke bare orden på all teen min, men gjør også hele te-kaffe-hjørnet mitt på kjøkkenet. Jeg får assosiasjoner til gamle kjøpmansbutikker når jeg ser den:

Har dere noen Riviera-favoritter?


4 kommentarer:

  1. Her var det masse flotte ting:)
    Likte veldig godt den pass-holder:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Jeg har blitt veldig glad i brettet med klemmer under som gir meg muligheten til å synke ned i godstolen med bena under teppet, boka i fanget og tekoppen trygt på armlenet! Gleder meg masse til åpningen imorgen kveld!

    SvarSlett
  3. Jeg elsker også Riviera Maison - de laver de skønneste ting. Jeg har også de små bakker "Especially for you", de er så fine. Jeg er også vild med alle deres kurvevarer! Klem Anne

    SvarSlett
  4. Mу rеlatives all the time say thаt I am κilling mу tіme here at net, howеver
    I κnow Ι am gettіng knοwleԁge evеryday by reading thes nіce сontent.


    My pаge ... Haarwuchs

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...