tirsdag 28. august 2012

Ny inspirasjon til barnerom - gutt

Alltid moro med litt nye ideer til barnerommet. Her har jeg samlet noen av mine absolutte favorittbilder og ideer til gutterommet! Håper det også vil inspirere dere! :-)


Liker fargene og den enkle dekoren og super ide med store forbokstaver over sengen:
Love the colours
Kilde: Pinterest

Super tøff tipi og elsker klokkene på veggen. Industridetaljer er også kult å bruke på gutterommet som disse metallskapene:
Love the tipi and clocks on the wall
Kilde: Pinterest

Tøff sengegavel og kule detaljer:
Cool headboard
Kilde: Pinterest

Fine detaljer og farger, tøft med flyet:
Like the colours
Kilde: Pinterest

Elsker veggen! Og smart ide å legge madrass på gulvet med puter rundt, her er det plass til mange:

Og disse innebygde sengene er jo bare HELT fantastiske!! Elsker fargen også! Og sjekk de maritime detaljene med ekte skipsstige og gelender.
  Kilde: Pam Arbuckle/Pinterest

Tøft gutterom med kule detaljer!


Super smart ide for å få plass til to skrivebord på samme rom!
  Kilde: Pam Arbuckle/Pinterest

Fint og enkelt. Gjennomførte farger:
Cool and simple
Kilde: Pinterest

Kul ide med huske i taket:


Kjempekoselig stemning:

Søte håndlagde hvalputer! Hvis du ikke selv har lyst til å sy lignende kan de kjøpes HER

Super fint veggord fra Happylines.no kan bestilles HERhttp://happylines.no/barn.html!
Herlig plakat til gutterommet. Jeg fant den HER.



9 kommentarer:

  1. Hi - these are wonderful inspirations, in fact! I love all natural colors with blue, cream, grey etc... Thanks for showing!
    Our living room has nearly the same colors, pics will follow soon on my blog! Hug, barbara

    SvarSlett
  2. Wow, vad mycket inspiration!! Tackar för det!! Älskar stilen:)).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvarSlett
  3. I see great things !!! love from me...xxx....how are you darling ???...xxx...

    SvarSlett
  4. ...så utrolig mye lekkert! Fikk lyst til å fikse alle tre gutterommene pronto!!
    Klem i regnet♥

    SvarSlett
  5. Her var det bare utrolig masse flott inspirasjon og herlige sov-rom:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Hei Franciska! Så fin blogg og så lett og oversiktlig å finne fram! Jeg legger deg på min bloggliste! Jeg er ny i denne bloggverden og liker å finne blogger som inspirerer meg. Jeg fant det her! Ha en god dag!
    Mvh Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Monica

      Så hyggelig at du fant veien til meg :-) Velkommen skal du være! Beste hilsen Franciska :-)

      Slett
  7. villa-rosengarten.blogspot.com29. august 2012 kl. 10:54

    Hi again - I have recommended your blog on my today's post - if you like to have a look! Hugs, Barbara

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...