fredag 12. april 2013

Duggfersk inspirasjon fra Paris!

Da er jeg hjemme igjen etter fire herlige dager i Paris!

Været var ekte aprilvær, med bruk for både paraply og solbriller, men temperaturen var god og det var deilig å få litt nye inntrykk og opplevelser.

Vi bodde på et skikkelig romantisk og spennende hotell (mer kommer i eget innlegg) på Montmartre rett ved Sacré  Coeur.

Jeg gikk selvfølgelig på oppdagelse for å finne litt godbiter som jeg kunne vise dere. Her får dere derfor litt duggfersk inspirasjon rett fra Paris:

Bli med meg på en liten inspirasjonstur! :-)

Merci var en opplevelse med sine tre etasjer fulle av spennende interiør og tre ulike kaféer. Se mer her.
 Hengende planter er visst inn nå :-)
 Sjekk denne fantastiske desken laget av gamle takplater!

 Kofferter i glade vårfarger
 Elsker lokalet med høyt til taket og frittlagte takbjelker!
Gigantisk lysekrone av skjell

 Industrisnadder
 Lamper er undervurdert. Disse to gjør mye ut av seg. Kanskje man kunne ha laget dem av to store kurver!
 Herlig blanding
 Grafisk borddekking
 Sjekk reolen - tøff!
 Glad lysekrone
 Hundeinspirert interiør i friske farger
 Rice Rice baby!
 Fantastisk trapp!
 Herlig gammelt reisverk.






15 kommentarer:

  1. Å skal si du har kost deg!
    Så flott bilde av deg!
    Ja her var det masse herligheter og hvile øynene på.

    God helg til deg!

    Klem Camilla

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Camilla!

      Ha en strålende uke!

      Klem Franciska :-)

      Slett
  2. omg sounds like you have an amazing trip in paris! :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com
    Check out my new post at Fashion Week Australia!

    SvarSlett
  3. Ja jeg kan kun give dig ret. Kommer her jo selv en del og glæder mig hver gang over alle de fantastiske ting man kan finde her de kufferter er jo så fede. Må da lige kigge efter den næste gang eller sende bud ned til veninden:-) Skønne skønne billeder der næsten kun kan give hjemve til Paris
    Kram og rigtig dejlig weekend Else

    SvarSlett
  4. Åååå, nå fikk jeg lyst på en Paris-tur:).

    SvarSlett
  5. Det så skikkelig koselig ut!!!
    P.s : så fin du er;)

    SvarSlett
  6. Fantastisk så mye fint du har fått sett på paris turen din, takk for at du deler det med oss.
    Ha ei fin helg.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  7. Wow....her var det utrolig mye flott og herlig inspirasjon:)
    Så ut som du har hatt en herlig tur:)
    Ønsker deg en god helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Så herlige bilder!! Ser ut som du har hatt en fantastisk tur! Tusen takk for herlig inspirasjon :)

    Klemmer fra Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett
  9. Ser ut som du har hatt en superfin tur,her var det mye fint og inspirerende. Den trappa var rålekker. Jeg er så svak for trapper!

    SvarSlett
  10. Så freshe bilder! Ser ut som du har kost deg :-)

    SvarSlett
  11. Superhærlige bilder... Åsssååå såååå fin dame!
    Jeg vet om en dame i paris, norsk, som tar bilder av par osv i paris :) hun er fra bygda mi... Vi var på Photoshoot når vi var i paris. Så gøy å ha flotte bilder av en selv og :) i den vakre byen.
    Lovebirds in paris heter firma hennes! :)
    Nyt nye uken inspirerende du!
    Klems Diana :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselig kommentar Diana! :-)

      Så spennende konsept! Det hadde kanskje vært noe å prøve en gang.

      Klem Franciska :-)

      Slett
  12. Takk for nydelige inspirerende bilder:)

    Følte nesten at jeg var på en kveldstur
    til Frankrike:)

    Nyt ny uke!!

    Klem Linda

    SvarSlett
  13. Ååååå for nåkken herlige bilder som sjølvsagt fikk meg i ekstra vårmodus :) Berre å krype under dyna å draume seg vekk...
    Ha ein fin kveld!!
    -Anja-

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...