torsdag 25. april 2013

Lekre rustikke ting fra et helt nytt merke


Hoffz er et helt nytt merke som har mange spennende rustikke produkter. Det er grunnlagt av Carola Weide og hennes partner Jules Kessels. De bor på en 400 år gammel gård i Nederland sammen med sine to barn. Carola jobbet tidligere som interiørdesigner og bestemte seg for å skape sin egen kolleksjon av rustikke og vakre ting. Resultatet er Hoffz Interieur som i Norge forhandles av EddaInteriør (De som også selger kalkmaling).

Synes det var masse fint her! Elsker dørene under!

Andre enn jeg som liker det rustikke? :-)







9 kommentarer:

  1. Mye lekkert. Sans for detaljer! Inspirerende bilder..

    Fin dag til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  2. Hhhhhiiiiver etter pusten - dette likte jeg også,veldig godt rett og slett!Må granske litt mer på det merket kjenner jeg!Synes det er noe eget med "alt" fraNederland/Belgia!!!
    Takker for tips og fine bilder:)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  3. Hei♥ Så lekre de dørene var♥ Jeg liker litt rustikk, så dette var midt i blinken for meg♥♥
    Ønsker deg en strålende kveld.
    Klem fra Linn

    SvarSlett
  4. WOW!!! Så mye lekkert :) Fikk lyst på alt!

    SvarSlett
  5. Så mye lekkert. Det rustikke er herlig!

    SvarSlett
  6. Å noe så lekkert!
    Gledelig helg ønskes deg søde!

    Smil og klem
    Camilla .

    SvarSlett
  7. Bildene var fantastisk vakre:-) Men finner ikke noe utvalg av produktene på Edda Interiør?

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...