tirsdag 16. september 2014

Helt fabelaktig!



Jeg liker å gjøre litt ekstra for å reklamere for de små interiørbutikkene som finnes rundt omkring i landet vårt. En butikk jeg gjerne reklamerer litt ekstra for er butikken Fabelaktig i Kristiansand.

Fabelaktig tilbyr en herlig mix av interiør, klær, tilbehør og gourmetprodukter. De har høy kvalitet og har en egen evne til å velge de gode spennende produktene. I tillegg gir de en helt fabelaktig kundeservice!

Fabelaktig holder til i Skippergata i Kristiansand sentrum. De har også en nettbutikk med godt utvalg. Klikk HER for å komme til den.

Følg med! I morgen har jeg en helt fabelaktig giveaway til dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...