mandag 24. mars 2014

Månedens favoritter!

Reklame
Hver måned besøker jeg favorittbutikkene mine for å finne inspirasjon, som jeg selvfølgelig deler med dere!



Hos Interiorgleder.no som har både butikk og nettbutikk, fant jeg disse herlige lyslyktene!
Lyslykt med kobberbunn til kr. 259,- og fin lenterne i tre og glass til kr. 259,- begge fra Hübsch.

Hemp, bordbrikke Ullskjerf med sort paisley
Hos Lykkelig på Haver, som har en stor og spennende låvebutikk rett utenfor Drøbak sentrum, fant jeg:
Fine bordbrikker i hemp fra Artwood kr. 150,- og lekkert ullskjerf med sort paisley-mønster i 100 % ull kr. 499,-



Hos Drømmehuset, som har Norges største utvalg av Lene Bjerre produkter, i tillegg til mye annet fint fant jeg mange spennende nyheter! Blant annet:

 
Visit me henter mange av varene selv direkte fra Sør Afrika og kan tilby mye spennende. Her fant jeg:

Bianca kjole, sandBolle, hvit/gull

Hos Drømmeverden fant jeg:

LandRomAntikk, som er kåret til Norges mest inspirerende interiørbutikk, har masse nytt i butikken nå. Her fallt jeg for disse fine favorittene i pasteller!

L`Hotel bottle  Saint Malo Lantern M

Interiørgalleriet holder til i et ærverdig hus i Sjøgata 15 i Mosjøen. Her fallt jeg blant annet for

1 kommentar:

  1. Her var det mye flott:)
    Likte godt bordbrikkene og skjerfet:)
    Ha en herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...