mandag 10. november 2014

Vinn stor pakke med verdens beste Chai te - verdi kr. 995,-


Er du glad i Chai te, eller kjenner du noen som er det? Gourmet Produkter gir nå bort hele 5 fine bokser med Verdens beste Chai te fra David Rio som er et prisvinnende te firma. Dette er Norges mest populære Chai te, på grunn av høy kvalitet og en eksepsjonell god smak. Teen er også både glutenfri og økologisk

Konkurransereglene er enkle:

10 lodd for å like Gourmet Produkter på Facebook. Klikk HER for å komme til facebooksiden deres.
10 lodd for å dele konkurransen. 

(Klikk "Liker" under innlegget eller del konkurransen på andre måter på blogg, Facebook, Instagram eller lignende. (10 lodd per gang du deler). Del på Instagram med #vakregourmet og @franciskasvakreverden.

Skriv i en kommentar hvor mange lodd du tar.

Trekning 16. desember!

Konkurransen arrangeres i samarbeid med Vakre Hjem & Interiør. Klikk HER for å doble vinnersjansene dine!

Gourmet Produkter selger direkte til butikker og har alle de lekreste gourmet varene, som Claus Meyers marmelader og oljer, Simply Chocolate, håndlaget vingummi fra Bornholm, de lekreste lemonadene, honning, kjeks, sjokoladetrøfler, karameller og mye mye mer. Se bare her:



19 kommentarer:

  1. wow, tolle inspirationen!!! eine schöne woche wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  2. Likt både på Facebook og Instagram :)

    SvarSlett
  3. Flott premie! Jeg prøver lykken med 10 lodd. :)
    (Delt via bloggen.)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Liker facebooksiden og har delt, 20 lodd :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  5. Hei ;-)
    ♡♡ Blir veldig gjerne med og takker ja til 20 stk lodd.
    Ha en riktig fin uke!♡♡

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  6. Jeg har likt Facebook siden og jeg har delt på
    Pintrest
    Facebook
    Google+
    Twitter
    +Har repostet og tagget på min Instagram konto :) Mitt Instanavn er @MooKaaS
    Så da trekker jeg 60 lodd etter hva jeg kan regne ut :)

    Ønsker deg en kjempe fin Uke videre. :)
    Du får gi en lyd om jeg skal finne frem linker der jeg har delt :)
    Vennlig Hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  7. WAUW! :D Det er bare den SKØNNESTE giveaway! Jeg smagte Chai te for første gang i sidste måned, og nu er nærmest afhængig! Morgen, middag og aften - Jeg EEELSKEER det! :D

    Jeg har 40 lodder indtil videre ;) Uhh, håber sådan at vinde :D

    Ha' en super dejlig aften

    Mange hilsner fra Linn

    SvarSlett
  8. likt og delt så det blir 20 lodd:-)

    SvarSlett
  9. Likt siden, og delt på Instagram: interiorheidi
    20 lodd på meg :D
    *krysser fingrene*

    SvarSlett
  10. Tar 20 lodd :) Likt og delt på fb.

    sighal@live.no

    SvarSlett
  11. 40 lodd på meg ,har likt og delt på facebook, delt på Google+ og Instagram :) Mvh
    Tove Edvardsen
    tova-9@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Prøver lykken med 20 lodd :) Delt på facebook!

    Mvh Torunn Brandvold (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  13. Delt på Facebook og instagram, likt siden og kommentert innlegget, det burde bli 40lodd.. Absolutt elsker den chaien.. Beste som finnes:)

    SvarSlett
  14. Flott give away. Deltar med 10 lodd. Delt i bloggen min.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...