lørdag 26. november 2011

Nå kan jeg endelig vise litt julebilder fra det nye huset vårt

Når jeg lager en artikkel har jeg ikke lov å vise bildene jeg har tatt før de kommer på trykk. I fjor laget jeg en juleartikkel herfra. Den kommer i neste nr. av Vakre Hjem, nå kan jeg derfor endelig vise litt av bildene jeg tok i fjor. :-)

I dag starter vi julepyntingen her, siden vi får gjester i morgen. Det skal bli koselig. Da er det på med julemusikken og frem med julepynten. Da kommer nok julestemningen sigende på.

Ha en strålende helg alle sammen. :-)











17 kommentarer:

  1. For en herlig stil du har!
    God lørdag til dere..
    klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint du har det! Liker stilen din:)

    SvarSlett
  3. Vakkert og SÅ inspirerende!! Driver og pynter jeg og..., men hvor er snøen ... Klem

    SvarSlett
  4. Wow,må være det vakreste juletre jeg har sett:)
    Gleder meg til neste uke..

    SvarSlett
  5. It all looks very beautiful Franciska !!..wowwww.....you have a geat home......and your kids are so sweet !! ......did you see my post ???...lovely weekend....xxx...

    SvarSlett
  6. Lekkert hos deg.. nydelige bilder
    God lørdagskveld til deg

    SvarSlett
  7. HI Franciska,
    Jeg liker alle de hvite dekorasjoner. Det er deilig. Jeg vil bli dekorere mitt hjem 1. desember.
    Klem og hilsen fra California, Heather :)

    p.s.Min far og jeg flyttet til California i slutten av august. Vi lever i min tantes hjem. Vi bor nær sjøen på den sentrale kysten av California.

    SvarSlett
  8. Herlige bilder fra ETT UTROLIG VAKKERT HJEM!!!

    Må tro om det ikke blir skinnfell under mitt juletre i år. UTROLIG FINT!!!

    Flotte unger du har!!!

    Go' første advent til dere alle!!!

    Klem

    SvarSlett
  9. Endelig har gledet meg til å se bilder fra huset deres.Wooow for et vakkert kjøkken.Gleder meg til Vakre hjem kommer i postkassen
    Ha en riktig fin advents søndag

    SvarSlett
  10. Herlige bilder, for et vakkert hjem! :)

    SvarSlett
  11. Rigtig fine billeder i ung og nordisk stil.
    Glædelig 1. advent
    De bedste hilsener
    Kirsten Miran

    SvarSlett
  12. Viket vackert hem. Trevligt att hitta din vackra blogg!
    Kram Raina

    SvarSlett
  13. Vakre vakre bilder! Gleder meg til å følge med deg videre, og legger meg til som følger.

    Ha en fin uke!

    Klem Lene

    SvarSlett
  14. Flotte bilder og nydelig reportasje i bladet, men hvordan klarer du å rive linserviettene slik?


    Hilsen Anne

    SvarSlett
  15. Hei Anne, det er enkelt å rive linserviettene. Klipp et lite hakk der du ønsker å rive først og dra hardt i hver side. Bruk lin som ikke er alt for tykt.

    Lykke til!

    Bloggklem - Franciska :-)

    SvarSlett
  16. Du har et veldig vakkert hjem. Kan jeg spør hvilken fargekode du har på veggene(kjøkken)? Og hva slags kjøkken har du?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Sofie, takk for hyggelig kommentar :-) Fargekoden er Chi fra Jotuen mener jeg det er. Kjøkkenet er fra Kjøkkenfornyern i Ullevålsveien i Oslo, her kan man få det nesten akkurat slik som man vil ha det. Det er svigerforeldrene mine som driver den. De har holdt på i mer enn 25 år og gir super bra service! kan anbefales. Se mer her: http://www.kjokkenfornyeren.no. Beste hilsen Franciska :-)

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...