torsdag 17. november 2011

Vakre emaljeskilt fra Ramsign

Jeg har akkurat tatt bilder av mer enn 100 vakre emaljeskilt fra Ramsign. Jeg bare elsker disse skiltene. Overflaten er så utrolig vakker og det gir minner om gamle dager.

Ramsign er en liten dansk bedrift som virkelig brenner for produktene sine. Synes det er hyggelig at det fortsatt finnes slike bedrifter som tar vare på gamle håndverkstradisjoner og som setter en ære i å gi kundene god og personlig service.

Andre enn meg som liker emaljeskilt? Hvilken farge liker du best?










13 kommentarer:

  1. ja de er fine..)sort eller hvitt er i min smak..))

    SvarSlett
  2. Kjempefine skilt:) Enig med Thelma Louise, sort og hvitt er finest:-)

    SvarSlett
  3. De er så koselige!! Jeg loddet ut et nummerskilt i går. Tror du om de lager skilt til å ha inne? Jeg ønsker et enkelt hvitt med spiskammer. Vet du om de lager slike?
    Koselige bilder du har tatt!! Nå kom de virkelig til sin rett!
    ha en fin ettermiddag og kveld:-)

    SvarSlett
  4. De er knallfine;)
    Liker best den hvite med sorte kanter og den blå med hvite knter;)

    Lekre bilder ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Hei, Ja de er alle vakre. klem Siv

    SvarSlett
  6. I can't choose......hahahha!! love from me............♥.. ♥... ♥....

    SvarSlett
  7. I love this. I have the white one with black numbers on it. It looks great on the house.
    Wonderful photos have you made from it!

    Hugs,
    Patricia

    SvarSlett
  8. Synes de er nydelige !! Liker best de blå jeg da...men de sorte var også utrulig flotte-ikke sett de før!
    Klem Tove

    SvarSlett
  9. Fine skilt - likte de svarte godt:)

    Klem

    SvarSlett
  10. nydelige emaljeskilt. Hvite med sort tekst er jo klassikere, men synes faktisk de hvite med mørk rød skrift også var veldig pene.

    SvarSlett
  11. De er så fantastisk fine de skiltene. Jeg elsker de hvite med sort skrift. Når vi får vårt eget hus skal jeg bestille ett slikt med en gang :o)

    SvarSlett
  12. Deine Fotos sind wunderbar! Die Schilder aus Email sind traumhaft schön - ich liebe Emailschilder sehr und wünsche mir schon lange eines. Ich werde mir die Webseite von Ramsign gleich ansehen und vielleicht auch etwas bestellen. Dunkelblau und schwarz sind meine Favoriten. Danke für den Tipp, Nik

    SvarSlett
  13. Vakre bilder. Linker til innlegget ditt fra bloggen min der jeg har giveaway sponset av Ramsign.
    Håper det er greit!?
    Ønsker deg ei god jul!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...