mandag 28. november 2011

Herlig julepynt og inspirasjon fra Chic Antique

Chic Antique har alltid mye fint. Og de har en egen evne til å skape god stemning med produktene deres.


Her får dere en smakebit fra årets julekolleksjon.


Masse fine adventstall og pynt. Kjenner at jeg begynner å få litt julestemning :-)














De har også mange flotte julegaver. Hva med dette herlige pleddet i myke duse farger:


Eller et vakkert smykke med nydelig skrift:


Disse ginene er også helt herlige: 65 og 75 cm høye:


Det som står høyst på ønskelisten min i år er bånd fra Chic Antique! :-)

Jeg bare elsker alle de vakre båndene deres med fine holdere av tre. Bare se på disse vakre båndene:







14 kommentarer:

  1. Så mye fint, nå ble jeg virkelig inspirert.

    Ha en fin førjulstid
    Anita :-)

    SvarSlett
  2. oj her var det masse inspirasjons-snadder! nyydelige bilder også! ha en flott dag videre ;) klemmer fra Nina

    SvarSlett
  3. Very beautiful decoration!
    Beautiful blog, too ♥
    Greetings from Finland,
    Marge

    SvarSlett
  4. Oii...her var det masse flotte og koselige ting du viste oss, kjempefint !!

    Ha en fin kveld, hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  5. Yes it is great !!! we sell it in our shop.......love ...........♥.. ♥... ♥....

    SvarSlett
  6. ...har en greie for slike ruller med bånd jeg og:-)
    Klem♥

    SvarSlett
  7. Hei på deg!

    Ja, Chic Antique har så mye fint.

    Så moro å se bildene fra ditt skjønne hjem. Du er så flink og gir meg alltid masse inspirasjon.

    Gleder meg veldig til å se deg på fredag :)

    Ps. Så spennende med den nye boken din.

    Klemmer fra Marianne

    SvarSlett
  8. So gorgeous decorations!
    Thank you for share
    Silvia

    SvarSlett
  9. Wonderful Christmas atmosphere .... great photos ... nice day dear greetings rosita

    SvarSlett
  10. Beautifull decoration...
    Gilda

    SvarSlett
  11. Hi, just wanted to say, I liked this article. It was practical.
    Keep on posting!
    Feel free to visit my web blog fotograf ślubny Łódź

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...