fredag 25. november 2011

Les mer om Sanselig jul her!







Sanselig jul vil ha ha fine bilder fra inspirerende bloggere i inn- og utland. Masse koselige julehjem, et vell av inspirerende juleidéer, deilig konfekt og vakker julepynt. Hvis du har lyst til å være med sender du meg julebilder fra hjemmet ditt. Da har du muligheten for å bli med i boken. Frist for å sende bilder var egentlig 15. januar, men jeg kommer til å bruke mange uker på å velge ut bilder, det er derfor enda tid til å sende bilder.

Hvert bilde må være på minimum 1 mb. Du kan sende så mange bilder du vil, det kan være både av hjemmet ditt eller juleidéer og det kan være fra i år eller tidligere år. (bruk gjerne www.transferbigfiles.com, gratis og enkelt).

Tips meg også gjerne om andre bloggere som du synes fortjener en plass i boken. det spiller ingen rolle hvilket land bloggen er fra.

Alle som blir valgt ut til å være med i boken, vil få bloggen sin nevnt med link. De vil også få en gratis bok, fritt tilsendt.


50 kommentarer:

  1. WOW! Så fantastisk :)

    8 lodd til meg, har linket fra bloggen min, her er tips om en svensk blogger som kanskje vil være med: http://franskaliljan.blogspot.com/

    Sender julebilde senere, er på jobben akkurat nå og får ikke sendt noe bilder herfra. *♥*

    SvarSlett
  2. Wow! Jeg prøver lykken med 4 lodd! :-)

    SvarSlett
  3. Litt av et gavedryss...Jeg blir med igjen!
    Juleklem fra Hanna

    SvarSlett
  4. Grattis Franciska, så roligt att du gör en julbok. Jag provar också lyckan, länkar och skickar bilder.
    Önskar dig trevlig advent
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  5. Så utrolig mye fint! Jeg har linket og tar dermed 4 lodd. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  6. Du all verden så flotte premier!! Gleder meg til boken kommer ut!!

    Jeg prøver lykken, linker og sender bilder:-)
    (7 lodd).

    God helg

    Klem:-)

    SvarSlett
  7. This is such a great news darling !!!.....congratulations !!.....i love to sell this book too in our shop.....i can't wait....love from me...xxx...

    SvarSlett
  8. SÅ stas, jeg har håpet på at du skal lage julebok også!!Jeg blir med på alt...,men må tenke litt først:-)
    KLem og god helg♥

    SvarSlett
  9. Hei igjen :-)
    Jeg gleder meg til boken kommer, spennende :)
    Jeg blir med på 4 lodd...
    Lykke til!!!
    Klem fra Monika (jaktenka)

    SvarSlett
  10. Så GØY!!
    Jeg tar 7 lodd!
    Men bildene kommer senere, en eller annen gang før 15 januar, var slik ikke sant?
    Må jo først se om det blir noen brukenes denne julen, før jeg bestemmer meg for om det blir fra i fjor eller i år;)

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Hei !
    Fantastisk flott gåvedryss :)
    Prøver lukka med 1 lodd

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  12. Den här fina utlottningen vill man ju inte missa
    ;-)!

    Jag tar 4 lotter tack. Har länkat i vänstra marginalen i min blogg!

    Trevlig helg!

    Kram från Anette

    SvarSlett
  13. Så spennende! Jeg finner mye inspirasjon hos Hanna: http://sjarmerendejul.blogspot.com/
    så det er jo et tips til en god jule-blogger :-) Sender bilder og kommenterer så det blir 5 lodd på meg!
    God førjulstid!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  14. Wiiiii så fantastisk:):)

    Jeg er så klart med og gleder meg til julebok:)
    Men bilder kommer litt senere, MÅ jo få tatt noen julebilder først;)

    Klem Lise

    SvarSlett
  15. jag vill prova lyckan med en lott...kramis semlan

    SvarSlett
  16. Det lyder rigtig spændende med en lækker julebog. Jeg har selv sådan én som jeg tager frem hvert år og bladrer de smukke boliger igennem og nyder år efter år. Måske kunne du få dette lille "hus" med i bogen - det emmer af julestemning - selvom det er meget lille: http://myshabbystreamsidestudio.blogspot.com/search?updated-min=2010-01-01T00:00:00-05:00&updated-max=2011-01-01T00:00:00-05:00&max-results=50
    Klem Anne O (Danmark)

    SvarSlett
  17. Wooowww... 4 lodder til mig tak - Linker også :-)
    God december
    Kram Birgitte

    SvarSlett
  18. Hvor fint med en julebog, lykke til med den.

    Er med på 4 lodder, klem Helle

    SvarSlett
  19. Hei!
    Jeg syns absolutte Prinsesse Elin har sin plass i en slik bok. Absolutt verdt litt spalteplass! :-)
    Ellers: jeg gleder meg til boka kommer!!

    Mvh,
    Elin Sunde

    SvarSlett
  20. Hei! Såå gøy, jeg blir gjerne med igjen! :-) Jeg linker, tipser og sender bilder! :-) Synes Liv fra bloggen Livs Lyst skal få være med i boken, hun tar nydelige bilder! Lykke til med laging av boken, den kommer til å bli fantastisk flott! Klem

    SvarSlett
  21. For en fantastisk julekalender!!
    Jeg vil gjerne være med og trekker 4 lodd (kommentar og link).

    God førjulstid til deg!

    SvarSlett
  22. Hei hei :)

    Jeg prøver lykken med 4 lodd! (Linker på min blogg + kommentar) ;)

    *Krysser fingrene*

    Ha en herlig førjulstid!

    SvarSlett
  23. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  24. Blogget og linket! : http://lolasinteriors.blogspot.com/2011/11/franciskas-vakre-verden-na-kan-jeg.html

    SvarSlett
  25. For en flott adventskalender. Mange fine premier:)4 lodd på meg! Jeg sender deg julebilde på mail.

    SvarSlett
  26. Hei på deg=)!
    Dette kan jeg ikke gå glipp av=)!!!! Wow, for noen premier!!!! Da blir det 7 lodd på meg, sender bilder, linker på bloggen min og kommentar=)!
    Sender bilder etterhvert som vi er kommet godt igang med julen;)!

    Ønsker deg og dine en kankende fin adventstid!
    Klemmer!

    SvarSlett
  27. Wow! :) eg tar 1 lodd :) for kommentar.

    klem Lina

    SvarSlett
  28. Fire lodd til meg i første omgang , har linket til bloggen. Skal se om det kan bli noen julebilder også etter vært.

    SvarSlett
  29. Dette kan en ikke gå glipp av vell :))
    Trekker 4 lodd (link og kommentar)

    Klem Heidi

    SvarSlett
  30. Jeg er gjerne med og trekker 7 lodd. (Bilder, link på min blogg og kommentar). Men hvordan fungerer den overføringslinken du la med? Jeg har overført bilder dit nå. Men hvordan skal du finne de igjen?
    (Fungerer denne linken her?: https://www.transferbigfiles.com/75a68e0a-5124-4d42-8f12-85c1ded098f3?rid=mEFaPGoquZP-Fqfv7WWCBg2)

    klem Jane

    SvarSlett
  31. Så spennende! Jeg har postet bilde og link i bloggen min, og tar dermed 4 lodd :) Klem fra Tonje

    SvarSlett
  32. Fantastisk flotte premier! Jeg synes Livs lyst bør få være med i boken med sine flotte julebilder i den norske, landlige stilen.
    Jeg linker, tipser og kommenerer; så da blir det 5 lodd på meg.

    mona

    SvarSlett
  33. Hej Franciska,

    ÅH så roligt att du gör en julbok! Jag provar gärna lyckan i detta "jullotteri" och ber att få 8 lotter. Jag har länkat hos mig, kommenterar här, kommer att inom kort sända dig bilder, samt vill å det varmaste rekommendera Charlottes vackra och kreativa blogg: http://tradgardsflow.blogspot.com/. Hon har fantastiskt fina idéer och tar underbara foton. Jag vet inte om hon skulle vilja vara med, men jag kan varmt rekommendera henne!

    Varma hälsningar,
    Helena

    SvarSlett
  34. Wow! vilken utlottning, länkar från min blogg så att jag har 3 chanser♥
    kram

    SvarSlett
  35. Waauw...hvor flot! Deltager med 4 lodd for link på blog og kommentar. :)

    SvarSlett
  36. 1 lodd :)

    Ønsket er gammelt og ennå så ekte,
    en fredelig jul vi ønsker med dette.
    Sender deg en juleklem
    og håper den finner frem.

    SvarSlett
  37. "den største gleden man kan ha,det er å gjøre andre glad"!
    Må bare si jeg synes du er utrolig heldig som får dele ut så mange flotte premier,og vi heldige som kan vinne dem.Jeg frister lykken med fire lodd og kryssede tær og fingre;)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  38. YAY!! Jeg vil gerne være med.
    Hvis jeg får tid sender jeg dig nogle julefotos - dem har jeg MANGE af. Du må gerne rykke mig for dem, for jeg VIL gerne, men har RYGENDE travlt til jul.
    STOR hilsen fra Katinka, Danmark

    SvarSlett
  39. Supre sider og nydelige produkter <3
    4 lodd til meg, kansje det blir flere. Har mange fine bilder,så kan sende over noen.
    Jeg synes Mias Interiør http://miasinterior.blogspot.com/ kan være med, hun har en super side med mange fine produkter og mye hun har laget selv.
    Ha en gledelig førjulstid Franciska <3
    Klem Elin

    SvarSlett
  40. Så kjekt.
    Blir berre 1 lodd på meg :)

    Nina Kathrin

    SvarSlett
  41. jeg er med på 1 lod Flot blog du har :-)

    SvarSlett
  42. Oj vilken fin utlottning. Jag är gärna med och länkar hit samt skickar bilder.

    Kram

    SvarSlett
  43. Wow vilka fina vinster!

    jag tar gärna 8 lotter!

    kram Marina (MillyGarden)

    SvarSlett
  44. Heisan!

    For et flott gavedryss - dette vil jeg gjerne være med på!

    Prøver lykken med 1 lodd, og ønsker alle en riktig GOD jul!!!

    Mvh. Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  45. Älskar förra boken och drar gärna en lott i den fina utlottningen!

    SvarSlett
  46. Prøver oss i siste liten!
    3 lodd, vi har linket på bloggen.

    Heidi&Lizann

    SvarSlett
  47. Hej Hej Vad roligt med en tävling!
    Jag vill vara med

    Kram
    Alexandra stjarna_93@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...