mandag 14. mai 2012

Han HATER den! - Jeg ELSKER den! :-)

Ja, ja, det er ikke alltid man er enige om hva som er fint og hva som er stygt. Jeg bestille denne herlige rammen fra Lunehjem.no i siste uke (var forresten overrasket over hvor utrolig raskt de klarte å sende den. Fikk hentemelding bare to dager etter jeg hadde bestilt den!)

Jeg pakket den stolt opp og gledet meg til å vise den til min bedre halvdel. "Hva synes du" sa jeg entusiastisk, vel vitende at han ikke er super begeistret for det som er slitt, men likevel med håp om at det sikkert skulle gå bra.

Han ble ganske stille og prøvde desperat å finne noe pent å si, men uten hell. "Den var kanskje ikke helt deg" spurte jeg forsiktig, og han klarte ikke å si annet enn at den nok var noe av det styggeste han noen gang hadde sett. Vi lo begge for jeg visste at det var en sjanse å ta, men at han likefrem skulle synes den var stygg, det var jeg ikke helt forberedt på.

Vel, vel, det var et forsøk verdt. I dag henger den og troner på kontoret mitt. Og jeg, jeg ELSKER den!

Ha en strålende uke alle sammen!

:-)


13 kommentarer:

  1. Hahaha!!
    Jeg skjønner IKKE hva mannen din mener *ler*
    ...for jeg er enig med deg : DEN ER FANTASTISK!

    SvarSlett
  2. Hi hi ;)
    Ja det er ikke alltid man blir like begeistret ;)
    Men da er det jo fint du har ditt eget lille sted !

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Hei!
    Ja, vi er ikke alle like:)
    Men helt enig med deg, den er kjempe fin:)
    Ha en strålende dag!

    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Enig med mannen din jeg;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heldigvis har vi ulike meninger. Vi kan ikke alle like det samme. Det hadde vært kjedelig! :-)

      Slett
  5. Den der synes jeg er stilig. Passe slitt og med litt farge.

    Kristin

    SvarSlett
  6. Jeg liker den!!! :-) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Jeg liker den ogsa! Litt sott at dere kan le av det hele sammen og vaere enige om a vare uenige! :-)

    SvarSlett
  8. man kan da ikke være enige om alt hehehe,

    SvarSlett
  9. hei likte rammen utrolig godt jeg ,kunne tenkt meg noen slike selv,bryr meg ikke om hva mannen mener om slike ting,det er ikke han som er mest hjemme,hehe.
    ha en flott dag videre,klemmer hege

    SvarSlett
  10. Uh, jeg har en lignende mand. Jeg har dog helt opgivet at spørge ham til råds, og han lader mig heldigvis købe, designe og flytte rundt på tingene som det passer mig. Lucky me!

    SvarSlett
  11. Den var da søt. Selv om jeg må innrømme at jeg ikke kunne tenkt meg en slik selv- så synes jeg jo ikke den var den styggeste jeg har sett.

    Men uansett. Lov å ha ulike menninger. det Ha en fin dag!

    SvarSlett
  12. Hehe.. måtte le litt nå. Ikke alltid like lett å komme på noe fint og si, når man mener tvert i mot;) Jeg derimot liker rammen veldig godt! Men jeg tviler på den hadde blitt ønsket velkommen i vårt hjem, av min mann;)

    Fin fin kveld til deg :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...