torsdag 24. mai 2012

En magisk opplevelse på stranda!

Herlighet for et fantastisk vær det er om dagen!!! I disse dagene stresser jeg rundt for å bli ferdig med en kjempespennende artikkel til neste nr. av Vakre Hjem. I går kjørte jeg derfor gry tidlig avgårde med bilen full av ting på jakt etter helt riktig location. Etter å ha besøkt tre strender fant jeg endelig det jeg så etter...

... Det var tidlig på morgenen, ikke en vinn rørte seg og det var helt blikkstille på vannet. Jeg var helt alene på stranda og det var bare å sette i gang.

Det er litt av en jobb når det gjelder styling, særlig når man ikke gir seg før det er akkurat slik man ser det for seg i hodet sitt, men da jeg var ferdig med å fotografere og endelig kunne ta en pust i bakken, da så jeg meg rundt og kunne endelig ta inn stemningen på stranda. Det er noe helt spesielt å være alene ute i naturen tidlig om morgenen. De eneste lydene jeg hørte var bølgeskvulp og fuglesang og det luktet, sol, hav og sand. For et magisk land vi bor i!

Ha en fantastisk dag alle sammen! Nå er det bare å nyte det gode været! :-)

Her får dere en liten sniktitt, håper dere liker det :-)


5 kommentarer:

  1. ...hørtes jo helt fantastisk ut!!
    Og for en herlig jobb du har!

    Gleder meg til å se artikkelen :)

    Sommerklem fra Ida Susanne

    SvarSlett
  2. været er bare helt fantastisk og jeg kunne godt tenkte meg å vært alene på stranden med dette herlige teltet og bare lest en god bok *stemning*

    SvarSlett
  3. Hei!
    Noe så herlig, virkelig vakkert:)
    Må være en ære å kunne få jobbe sånn:)
    Ha en strålende pinse:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Åh der i det teltet vil jeg sitte, vakkert!

    SvarSlett
  5. Veldig vakkert stylet.
    Har også behov for strand nå merker jeg, men litt manko på skikkelig fine strender her i Bergen. Koser meg i hammocken, og er litt misunnelig på jobben din :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...