onsdag 16. mai 2012

Spennende nytt!!


Jeg er kjempeglad, for jeg har akkurat inngått samarbeid med Svangård Brands som har flere av favorittmerkene mine som Oi Soi Oi, Madam Stoltz, Watt og Veke og Louise Roe!

Svangård Brands er et seriøst og dyktig firma, som har akkurat den profilen jeg ønsker, og jeg vet at Sanselig jul vil være i svært gode hender her.

Hvis du ønsker å forhandle boken kan du kontakte Jesper Svangård ved å klikke HER eller sende mail til: post@svangaard.dk. 

Hvis du er privatperson og ønsker å forhåndsbestille boken kan du klikke HER!





1 kommentar:

  1. Hei!
    Ønsker deg en strålende 17 Mai:)

    Klem Merete

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...