tirsdag 22. oktober 2013

Her har de aldri pusset opp - men se hvor fint det er!


Dette stedet synes jeg er helt spesielt!

Da Christina og familien kjøpte feriehuset fra 1925, hadde hun tenkt til å male alt hvitt. I stedet for å pusse opp, endte hun med å pusse frem gammel nostalgi. 

– De slitte tapetene, det karakteristiske gulvet og de gamle vinduene gir huset sin helt unike atmosfære. 

Noen oppgraderinger har Christina likevel gjort. Hun har blant annet trukket om det elektriske anlegget, pusset fasaden og fått bygget en oppvaskbenk på kjøkkenet. Dessuten har hun laget bad i et tidligere garderoberom i første etasje.

Hva synes dere? Er det ikke fint?





  


Fra BoligDrøm - Tekst: Tonja Ingrid Sødal Folkvard - Foto: Jonas Ingerstedt/House of Pictures

Les mer HER.

7 kommentarer:

  1. Fantastisk å ta bilder av,men kunne ikke ha bodd slik selv:)

    Nyt dagen!

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Men her kunne jeg ha bodd. Vakkert, vakkert og vakkert!
    Klem marit

    SvarSlett
  3. Utrolig flott. Elsker det buede vinduet og gangen er nydelig.

    Klem

    SvarSlett
  4. Wow....så utrolig lekkert:) dette er bare helt meg:)
    NYDELIG:)
    Ønsker deg en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Drømmested for en photoshoot!!! Men litt for rått til at jeg ville kunne hatt det sånn selv. Noe kunne jeg hatt...men hadde nok følt for å pusse opp en smule ja.

    SvarSlett
  6. Ser flott ut på bilder, men sorry altså; Tror ikke jeg kunne klart å bo sånn.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...