fredag 4. oktober 2013

Siste sjanse! 4 dager igjen til vi trekker flotte premier for mer enn 13.000,-!

Fortell oss hva som er favoritt-interiørbutikken din, og du er med i trekningen av disse flotte premiene!

Vi kårer Norges beste interiørbutikker! Klikk HER for å vinne premier for mer enn 13.000,-!

Reglene er:
1 lodd for å skrive en kommentar om hvilken butikk du liker. 
10 lodd for å like Franciskas Vakre Verden på Facebook. Klikk HER!
10 lodd for å følge Franciskas Vakre Verden på Instagram @franciskasvakreverden
10 lodd for å lenke til konkurransen på egen blogg eller lignende

Alle kan delta! Husk å legge inn en mailadresse vi kan nå deg på hvis du er anonym!

Vinnerne trekkes 8. oktober!

Du kan doble vinnersjansene dine ved å delta hos Vakre Hjem og Interiør også. Klikk HER for å komme til konkurransen.

42 kommentarer:

  1. Jeg elsker Zanz i Lillestrøm og Solstrand interiør i Bergen!
    21 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  2. Min favorikk nettbutikk er Nytt og shabby. Her finner jeg gamle fine skatter, og er verdt å finne en plass til i mitt lille rede.
    21 lodd til meg i dag.

    Ønsker deg en strålende helg :)

    SvarSlett
  3. Jeg liker god Myrullpikene på Konnerud. Jeg prøver lykken med 21 lodd:) hilsen heg-gjes@online.no

    SvarSlett
  4. Min favoritt er Lunehjem.no. Følger deg på instagram og likt på fb, altså 21 lodd.
    Marit.oedegard@gmail.com

    SvarSlett
  5. Liker veldig godt Åhlens og TM design! 21 lodd her:)

    Synnekarlsen@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg liker butikken Home & Cottage på Sandvika Storsenter. Flere fine ting, og butikken er satt opp på en inspirerende måte.

    31 lodd på meg. Har ikke aktiv blogg så jeg delte konkurransen på Facebook i stedet, håper det tells :)

    SvarSlett
  7. Jeg liker Zanz i Lillestrøm og Designhuset Sogn i Sogndal :-). Ellers så digger jeg rett og slett Kremmerhuset - der er det overkommelige priser for hvermannsen.
    Jeg deltar med 21 lodd :-) Deler konkurransen på Facebook
    Klem, Lisa

    SvarSlett
  8. Da blir det et lodd på meg. Favorittene mine er Hansen & co i Kr.sand og Kamelon i Vennesla.Takk for en flott blogg du har...

    tove.lill.andersen.lund@kristiansand.kommune.no

    SvarSlett
  9. Min favorittbutikk er HIET gaver & interiør på Fagernes.
    21 lodd på meg, kommentar, fb-liker og deler på bloggen min.

    SvarSlett
  10. Her i Kristiansand har vi ett par ordentlig godbiter av noen interiørbutikker, Milla interiør og Hansen & Co. Absolutt mine favoritter . 21 lodd til meg, Facebook og Instagram i tillegg til kommentar :-) ha ei strålende høsthelg

    SvarSlett
  11. Så spennende :) Herlige premier! Kan ikke annet enn å krysse fingrene :) Jeg følger deg på facebook og på bloggen.

    Stor klem fra Lite hi / litehiblogg@gmail.com

    SvarSlett
  12. 11 lodd på meg :-) jeg liker veldig godt nettbutikken til lille rips - og bolina. Ellers liker jeg godt butikken Vakkert i Stavanger :-)

    SvarSlett
  13. Gurimalla i Brumunddal er min favoritt :) Liker siden din på fb, så da blir det 11 lodd på meg

    Mvh Monika T (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  14. Favoritten er Aflekt Home! :)

    11 lodd - liker også på Facebook.

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  15. For oss som bor i Harstad er Lykke og Lukas en kjempekoselig butikk med masse fint interiør, delikatesser og barneklær. Prøver lykken med 21 lodd for LIKT på facebook, FØLGER på instragram, samt ført opp favorittbutikken min :-)

    Hilsen Astrid (astmere@online.no)

    SvarSlett
  16. Mange flotte interiørbutikker.
    Liker godt Verket Interiør (på Bærums verk)

    11 lodd til meg :)

    SvarSlett
  17. Min favoritt er helt klart Riviera Maison på Sandvika Storsenter :)

    Mvh
    mlip@broadpark.no

    SvarSlett
  18. Sofies Villa er en kjempefin butikk :-)
    21 lodd blir det på meg .
    Mvh
    barbro@batex.no

    SvarSlett
  19. Linneas Hage og Zanz er mine favoritter :-)
    mvh
    gflatseth@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Hei. Jeg liker godt Bolina og zanz. Jeg tar 11 lodd. Følger deg her og på instagram. Klem Ellen

    SvarSlett
  21. Hei:-) min favoritt er unike mathildes verden som ligger midt i hjertet av steinkjer:-) trekker 11 lodd jeg:-)
    Stor klem fra Linn

    SvarSlett
  22. Jeg digger Zanz i Lillestrøm og Designhuset Sogn i Sogndal. Jeg deltar i trekningen med 21 lodd :-)
    God søndags kveld
    Klem, Lisa

    SvarSlett
  23. Stabbursbua utenfor Larvik er en flott butikk. Følger på FB og tar 11 lodd.

    kajsaskavhaug@hotmail.com

    SvarSlett
  24. LandRomAntikk er min favorittbutikk. jeg elsker retro varer og masse nytt som Green Gate serviser +++++ og at de har en nettbutikk som jeg kan handle til enhver tid. ;-) likt og det på facebook og følger deg på instagram. har dersverre ikke blogg. suongmai@online.no

    SvarSlett
  25. Min favorittbutikk er Landromantikk :) må innom den butikken hver gang jeg er på sommerferie i Tønsberg :)
    Likt på facebook, så 11 lodd :)

    SvarSlett
  26. Min favorittbutikk er Landromantikk :) 21 lodd på meg

    SvarSlett
  27. Min favorittbutikk er Lune Hjem! Liker den lille, innholdsrike butikken og nettbutikken fungerer også bra. Utvajlget er godt og betjeningen er veldig hyggelige

    SvarSlett
  28. Min favorittbutikk er Home & Cottage Sarpsborg. Her finner jeg masse flott rustikk interiør og inspirasjon til vårt hjem som vi snart skal bygge. Jeg elsker også Alle tiders. El liten søt butikk i Halden med masse flott interiør. Her finner du mye små pynt og duppeditter til å pynte opp ditt nyoppusede møblemang. Jeg er veldig glad i gjenbruk:-) 21 lodd på meg! Krysser fingrene og takk for en flott blogg med masse inspirasjon.
    Cathrine Isaksen , catisaksen@halden.net

    SvarSlett
  29. Heisan!

    Jeg har en favorittbutikk, og det er den koselige butikken ARBEIDSHUSET på Eide :)
    De har utrolig bra service, de er inspirerende og hyggelige å handle med. Anbefales! :)

    Jeg liker på FB, og følger også på Instagram - og jeg deler konkurransen på FB!
    Da krysser jeg fingrene med 31 lodder, og håper på det beste! ;)

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  30. Hei!

    Mine favorittbutikker (kan ikke bare si en:)) AC Home på Askøy, liten koselig butikk med mye TineK som jeg er glad i :-) Og så er det Home and Cottage i Bergen, masse flott og hyggelig betjening. Og på nett er det designstjerner.no som gjelder for meg!

    Har likt på Fb og på Insta- og delt konkurransen på Facebook, så da har jeg vel 31 lodd!
    Stina Lindelid

    stina_lindelid@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Hei,
    jeg synes Malou på Lilleaker er en veldig inspirerende butikk. God service og spennende produkter.
    21 lodd her.


    Hilsen Gøril
    goril@webinnovation.no

    SvarSlett
  32. Hei :-) Så fine premier - dette blir spennende :-) Jeg liker ZanZ nettbutikk. Jeg liker på FB, følger på Instagram - og jeg deler konkurransen på FB. Da er det 31 lodd jeg har tatt.

    Hilsen Anita

    SvarSlett
  33. Mange Ting på Gjøvik har masse fint, ellers er det mange fine nettbutikker. Melder meg på med 21 lodd og krysser fingrene! E-post: ginalisbeth@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Liker LandRomAntikk veldig godt, stort utvalg :-)
    Da blir det 21 lodd på meg.

    Stine
    stine.renden@gmail.com

    SvarSlett
  35. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  36. Bazaren i lyngdal!! En flott butikk med masse fint
    Liker på facebook og følger på instagram

    kdaaland@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Elsker LuneHjem - fantastiske masse lekre lamper og mange vakre farger i et utrolig samspill.
    Veldig glad i Landromantikk - for nostalgien og tilbake til svunnen tid.
    renee@casakreativ.no

    SvarSlett
  38. Liker Living :) 11 lodd på meg .
    Anne-aaeng@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Hei
    Jeg liker Franciskas Vakre Verden ;-) !! Liker & Deler siden din :-)

    betta19@online.no

    SvarSlett
  40. Digger LandRomAntikk i Tønsberg :)
    21 lodd på meg .
    Krysser fingre nå <3

    henniekaths@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Landromantikk :)

    annette@njoy-frisor.no

    SvarSlett
  42. Ny & Ne på Strømmen Storsenter

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...