tirsdag 17. desember 2013

Spennende mulighet til deg som blogger!

Som mange av dere sikkert har fått med dere, så blogger jeg nå også for Mille Moi.

Vi har akkurat lansert den helt nye bloggen deres! 

Jeg blir veldig glad hvis dere har lyst til å besøke den. Klikk HER!

I den forbindelsen har jeg fått til en spennende mulighet for deg som blogger!

Mille Moi har gitt meg lov til å gi bort 10 frokostpakker til en verdi av kr. 798,- per stk. til utvalgte bloggere. 

Det eneste du trenger å gjøre, er å dekke et personlig frokostbord med serviset du mottar, og lage et blogginnlegg om det, hvor du linker til den nye bloggen.

Du kan velge mellom 3 ulike farger. Se bildene under. Hver pakke inneholder:
2 frokost-tallerkener
2 XL-kopper
og
2 Jumbo-boller

Legg igjen en kommentar eller send en melding til Mille Moi på: post@millemoi.no og fortell om dette er noe du kunne tenke deg å bli med på. Husk å skrive hvilken farge du ønsker deg, og oppgi også adressen din, slik at de får sendt pakken til deg.

Gi gjerne en tilbakemelding så raskt som mulig.

Mille Moi velger ut 10 bloggere blant de som er interesserte i løpet av januar. De som er valgt ut vil få personlig beskjed.
Lykke til! :-)



16 kommentarer:

  1. Ja det vil jeg gjerne være med på og vil velge frokostpakke nr 1 og dekke bordet med.

    Med hilsen Monica Midtun, Brangerudveien 19 1963 Fosser

    SvarSlett
  2. Wow,det var da litt av en mulighet,jeg må jo selvsagt prøve lykken - elsker dette serviset og har litt av det fra før :)
    Synes det er nesten det gøyeste som finnes å dekke bord også,så det hadde både vært en ære og veldig gøy å få være en av de heldige,så jeg sender en mail!!!:)))
    Toveklem:)

    SvarSlett
  3. Det kan jeg tenke meg:)Frokostpakke 3

    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Ja. Det vil jeg gjerne være med på. Frokostpakke nr 3 passer godt hos meg..
    Mvh Ingun

    SvarSlett
  5. Ojsann.....det hadde vært kjempestas å få prøve seg som "stylist" for en gang:-). Jeg prøver meg og skulle jeg være så heldig, Nr 1.
    Ps. nydelig bilde av deg i amta forrige uke, gratulerer med dagen som var!!
    Klem fra Anette♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anette!
      Ønsker deg og dine en riktig god jul!
      Klem F. :-)

      Slett
  6. Lekkert! :) Står på ønskelisten min det der, så jeg prøver gjerne lykken her. Hadde vært artig å prøve seg på denne bloggevarianten også :) Frokostpakke nr 1 hadde vært stas.... :)

    Fin førjulstid!
    Eli Kristin

    SvarSlett
  7. Så spennende! Dette kan jeg gjerne tenke meg å være med på :-)) Syns serviset er rålekkert, og kunne tenkt meg frokostpakke 1. Sender også en mail direkte til dem med adressen min jeg ;-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  8. dette høres kjempegøy ut og det kunne jeg så absolutt ha tenkt meg å være med på, frokostpakke 1

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne prøve meg på dette! Hørtes veldig gøy ut :) Frokostpakke 3 passer fint hos oss :)
    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  10. Dette kunne eg godt tenkt meg å være med på :)
    Ser at ingen her har meldt sin interesse for pakke nr 2, men akkurat denne kunne eg tenkt meg :)
    Hadde passa så fint til ein romantisk frukost med min kjære ;)
    Mail med adresse sender eg dersom eg vert ein av dei heldige.

    Mvh
    Janne

    SvarSlett
  11. Jeg kunne tenke meg å blogge om det lyse serviset. Jeg har endel rosa, kvitt og beige hjemme hos meg, så det tror jeg hadde passe glimrende inn i mitt "interiør"! :)
    Så jeg prøver lykken jeg da, og melder meg som "frivillig" til å blogge om disse, hihi... ;)

    SvarSlett
  12. Heisann
    Jøss, for en flott mulighet :-). Jeg har kjempelyst til å bli med. I utgangspunktet er det nok beige som passer best hjemme hos meg, men siden jeg elsker blått, tar jeg gjerne utfordringen med å lage et frokost bord med dette serviset. På tide å få fargen blå inn i hjemmet :-)
    Ønsker deg en glad onsdag
    Klem, Lisa

    SvarSlett
  13. Wow, for en fantastisk mulighet å kunne fått lov til å dekke et frokostbord med det beige serviset som hadde passet best hjemme hos meg! Melder meg herved meget "frivillig" til tjeneste og kanskje på tide å få litt interiør inn på bokbloggen min også!
    Sender mail med adresse om jeg skulle være så heldig å bli plukket ut:-)

    Ha en fin dag :-)

    Mvh
    Beathe

    SvarSlett
  14. Ønsker svært gjerne å bli med i denne flotte muligheten :)
    Elsker det beige på bildet nr 1, det hadde vært en stor glede å få lov til å dekke mitt familie-frukostbord med med dette nydelige servise :)
    Hadde vært en fin start på å komme i gang med samlingen og`
    Ønsker deg ei riktig fin førjuls-tid :)
    Mvh Veronica

    Veronicahh81@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg er veldig gjerne med! Hadde jeg vært så utrolig heldig å få lov til å dele mitt frokostborde med dere hadde det blitt frokostpakke nr 3 som hadde prydet bordet! Blått er en farge som er veldig inn fremover- og som er fantastisk nydelig i tillegg! dEt hadde vært supergøy å få lov til å vise dere frokostbord , gjerne flere i forskjellige sammenhenger også. Mille Moi har tatt meg med storm og syns det rett og slett er fantastisk!
    JEg måtte innom en butikk her på hadeland som selger dette flotte serviset å titte litt på det i helgen, og det er super flott!
    Dette hadde vært veldig gøy, har sendt mail + deltatt inne på bloggen til mille moi - JA dette er noe jeg absolutt vil være med på :-)

    Blogg: camegg.blogg.no
    instagram : millle91 - Deler veldig gjerne på instagram også da dette er en STOR kilde til inspirasjon for mange av oss.

    adresse: Camilla Eggen , Bleikenvegen 117 2760 Brandbu

    Email : Camillaeggen@gmail.com

    ha en flott uke!

    SUPER SMIL fra Camilla :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...