torsdag 12. desember 2013

4 sunne og gode middagstips!

Vi fortsetter å teste ut Middagshjelpen.no!

Jeg må si det er mange fordeler ved å få levert middager på døren. Vi har prøvd mye nytt og barna synes det er kjempeartig å være med å gi karakter til maten. De synes det er så moro at de ikke vil være med noen hjem den dagen vi har middager utefra. Og de har smakt på mye "nytt" som de trodde de ikke likte!

Denne uken tester vi ut 5 dagers middagspakke. Masse godt, men vi fant fort ut at det holder i massevis med 3 dagers middagspakke. :-)

Jeg er fortsatt veldig imponert over råvarene fra middagshjelpen. Dette holder høy kvalitet og maten smaker virkelig godt. Her kan dere se hvordan det gikk med denne ukes terningkast!



Dag 1:
Hamburger med ovnsbakte poteter og barnevennlig dressing
Pappa - 5
Mamma - 5
Alexander ni år - 5
Celina ni år - 5

Min mening: Dette var gode sunne hamburgere med lekre ovnsbakte poteter. 
Et sikkert hit for store og små. Koselig å sitte rundt bordet og lage sine egne hamburgere.

Dag 2:
Luksuriøs blomkålsuppe (Ukens dobbel)
Pappa - 4
Mamma - 4
Alexander ni år - 2
Celina ni år - 3

Min mening: Veldig godt med hjemmelaget suppe og godt brød. Dessverre likte ikke barna det så godt.


Dag 3:
Kyllingbryst med ovnsbakte grønnsaker
Pappa - 5
Mamma - 5
Alexander ni år - 3
Celina ni år - 3

Min mening: Dette var også godt, men barna var ikke så begeistret for de stekte grønnsakene.

Dag 4:
Torsk med potetmos og grønnsaker
Pappa - 4
Mamma - 4
Alexander ni år - 3
Celina ni år - 4

Min mening: Godt og sunt. God smak på potetmosen og gode tips i oppskriften.

Vi har også fått med fruktkurv. Masse frukt! 5 Kilo! Godt utvalg og rimelig i forhold til det man får. 
Pluss forat det fulgte med mørk sjokolade i høy kvalitet i fruktkurven. Denne gangen var det mørk 
sjokolade med salmiakk.

Pris for en uke (3 middager til to voksne og to barn) kr. 940,- (De har akkurat nå tilbud på kr. 705,-)
Pris for fruktkurv med ca 5 kg frukt kr. 180,-

Les mer om Middagshjelpen.no her. Spør meg gjerne hvis det er noe dere lurer på! :-)

Foto: Middagshjelpen.


Dette er en test av tre ulike middagsleverandører: Godtlevert.no, Middagshjelpen og Kolonihagen. Jeg får ikke betalt for å lage denne testen, men vi får middagene. 
Leverandørene er forberedt på at jeg skriver min personlige og ærlige mening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...