onsdag 20. mai 2015

Tusen hjertelig takk!

I dag må jeg bare takke alle dere fantastiske mennesker i interiørbloggverdenen! Jeg blir så utrolig glad hver gang jeg ser noen som støtter og løfter frem andre, og jeg synes det er noe vi er virkelig gode på, vi som blogger om interiør, og ikke minst alle dere fantastiske lesere! 

Jeg har fått mer enn 12.000 kommentarer på bloggen i årenes løp og de som har vært negative, kan telles på en hånd! Når man leser om alle de daglige negative kommentarene som rosabloggerne får, kan man ikke annet enn være takknemlig.

Jeg er så glad for at vi holder oss for gode for det, for hva skal det til for? Har man ikke noe bra å si kan man heller la være å si noe. Blogger er til for å inspirere og glede og jeg blir oppriktig glad hver eneste gang jeg leser en hyggelig kommentar og hver eneste gang jeg leser at andre har skrevet noe positivt om andre.


Foto: Solveig Grøvle. Resten av innlegget finner dere HER.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...