torsdag 28. februar 2013

Lykkelig på Haver

Inspirasjonsguiden som har masse gode shoppingtips har vært på besøk hos Lykkelig på Haver og jeg har fått lov til å vise de fine bildene de tok her.

Lykkelig på Haver ligger i en låve på Nordre Haver gård rett utenfor Drøbak. Jeg liker å fortelle om butikkene i Drøbak og synes det er viktig å støtte opp om de små lokale butikkene. Særlig de som får hjertet mitt til å banke litt ekstra, som denne butikken. 

Jeg liker den rustikke stilen og koselige atmosfæren med det lille ekstra. Dette er helt klart en butikk som er verdt et besøk!
Desktop62Desktop61
Desktop68
Desktop70

Inspirasjonsguiden that has lots of great shopping tips have been visiting Lykkelig på Haver and I've been allowed to show you the nice photos they took here.

Lykkelig på Haver is located in a barn in Nordre Haver gård just outside Drøbak. I think it is important to support the small local shops. Especially the ones that make the heart beat a little faster, like this store.

I like the rustic style and cozy atmosphere with the little extra. This is clearly a place that are worth a visit!


Lykkelig på Haver

3 kommentarer:

  1. Så mycket vackert!Önskar butiken låg i Sverige!
    Ha en fin dag!
    Kram Raina

    SvarSlett
  2. Masse flott inspirasjon :)
    Ha en god ettermiddag
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Supekoselig, og nydelige "butikkdamer"!!! Har du sett de lekre smykkene de har fått inn?? Dårlig gjort med så mange fristelser...!!
    Klem♥

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...