tirsdag 19. februar 2013

Koselige butikker i Drøbak

I dag var jeg en liten tur i Drøbak Sentrum og tok turen innom Lille Due, Stilimat og Lyst. Jeg ble så inspirert av alt det fine jeg så, jeg fikk derfor lyst til å dele det med dere, og har knipset litt bilder med telefonen min.

StiliMat er helt nye i Drøbak. De har en kjempefin butikk rett ved torget. Her bugner det av lekre delikatesser som økologisk sjokolade, de lekreste limonadene, pasta i alle former og mye mye mer. Jeg kjøpte Limonaden til høyre i bildet, som nå pynter opp i kjøkkenet mitt. Jeg fant også kjempegode hasselnøtter overtrukket med økologisk sjokolade og sjokolade med appelsin og kanelsmak mmmm. Jeg fikk også kjøpt lekker te fra teapics. StiliMat har en egen nettbutikk for dere som ikke bor i nærheten. Klikk HER for å se den.


Lille Due har store flotte lokaler som er fulle av godsaker. Elsker putene til høyre med gullpaljetter og lysekronen er også superfin.
 De har masse fine klær også, blant annet et stort utvalg fra Chill Living. Og de har alltid flere gode tilbud og rabatter.
 Disse Peacegenserne synes jeg er akkurat passe glam.
 Og her var det masse fine nyheter. Betjeningen er alltid positiv og sprudlende og i dag ble jeg til og med tilbudt å smake på diverse delikatesser. 
 Lyst har også mye bra. Alltid hyggelig å komme innom. Her er det tid til en prat og masse fint. Liker de høye lyktene spesielt godt og de har et eget lysthus full av Lexington.
Knotter i lange baner:
Vårens nyheter. Sjekk alle de fine skolettene og mokasinene:
 Blått og brunt er fine farger sammen:
Lyst har nå også fått egen facebookside. Klikk her for å se mer.


14 kommentarer:

  1. Er så koselig i Drøbak, gleder meg til en tur dit igjen til sommeren. Takk for tips :-)

    SvarSlett
  2. Her var det mye flott og hvile øynene på! Kjekt du la deg til hos meg!
    Fin uke videre!

    SvarSlett
  3. Masse herlig her :)
    Kunne tenkt meg masse:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Ser ut att vara en jätte trevlig butik! Du visar så många vackra bilder så jag blir frestad att resa dit!
    Kram och allt gott till dig!
    Kramar
    Raina

    SvarSlett
  5. Hvor er det en fin butik... Jeg ville elske at komme forbi dér.
    Mange hilsner Susan

    SvarSlett
  6. Så deilig.... Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  7. Takk for at du tipser om butikker i Drøbak.
    masse fint å få tak i der, skjønner jeg.
    Selv har jeg besøkt en annen fin butikk der, Corniche (litt usikker på skrivemåten).

    Ha ei fin helg.
    Klem Frida

    SvarSlett
  8. Så mange fiiine butikker. Det er evigheter siden jeg var i Drøbak nå, og kanskje på tide å ta en ny tur da.. siden det er så mye spennende som skjer der:)Flere ting jeg gjerne skulle tatt nærmere i øyesyn her:)
    Fint når butikkene har nettbutikk da. Liker det.

    Ha en fin helg videre.
    Line

    SvarSlett
  9. Det er en skikkelig koselig i Drøbak!! Det er flere år siden jeg var der sist, men kunne godt tenkt meg en tur dit igjen:)) Så ut som en utrolig fin butikk, med mye flott!!
    Ønsker deg en riktig god helg!:))

    SvarSlett
  10. Hej! Oj, så mycket fint! Önskar dig en skön söndag kväll!
    Kram Sirpa

    SvarSlett
  11. Heisann.
    Takk for fin hilsen inne hos meg:0)
    Har forsøkt å lagt ut noen bilder i konkuransen, men kom opp med feil vinkel..hehe.. Kan du fikse det??

    Klem Alfa

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Alfa

      Jeg får dessverre ikke lagt inn et nytt bilde til en link som allerede eksisterer. Prøv derfor å slette innlegget med bildet som hadde feil vinkel på bloggen min og gjør det på nytt. Hvis ikke det går kan du slette det og skrive en ny melding til meg, da skal jeg gjøre det for deg :-)

      Lykke til!

      Beste hilsen

      Franciska :-)

      Slett
  12. Vilka mysiga butiker! Härliga interiörbilder!
    Önskar dig en fin ny vecka!
    Kram,
    Regina

    SvarSlett
  13. Hi, i thіnk that i saw you visitеd my ωeb site thus
    i came to “return the favor”.Ι'm trying to find things to improve my web site!I suppose its ok to use a few of your ideas!!

    My blog - Haarausfall

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...