mandag 4. februar 2013

Stor konkurranse - Vinn premier for mer enn 22.000,-

De første vinnerne i konkurransen er trukket. Du finner vinnerne her.

Men du har fortsatt muligheten for å være med i den nye boken Sanselige Rom.

Fristen for å laste opp bilder er satt til 5. april! :-)

Klikk på linkene under for å legge inn bildene dine! Alle som laster opp bilder er med i trekningen av premiene under! :-)

Soverom
 - vinn flott stol fra VillaVanilla verdi kr. 3.999,- klikk HER!

Jenterom - Vinn luksusdyner fra Sengemakeriet verdi kr. 3.996,- klikk HER!
Uterom - Vinn gavekort på kr. 1.000,- fra Illux - klikk HER!
Gutterom - Vinn kalkmaling pluss malekost fra Edda Interiør, verdi kr. 1.209, - klikk HER!
Bad - Vinn lekker veske og tøft smykke fra Landlige Hjem verdi kr. 1.647,- klikk HER!
Kjøkken - Vinn gavekort fra Lunehjem.no på kr. 1.000,- klikk HER!
Stue - Vinn gavekort fra Stabbursbua på kr. 1.000,- klikk HER!





Flott Chesterfield stol fra VillaVanilla til en verdi av kr. 3.999,-
Først ut er VillaVanilla, som er en koselig nettbutikk, som selger super lekre klær, smykker og tilbehør i tillegg til utvalgte interiørting. Akkurat nå har de 50 % på interiørvarer! Klikk HER for å se hvor mye fint de har!

To lekre luksususdyner fra Sengemakeriet i Trondheim verdi kr. 3.996,-
Sengemakeriet er en familiebedrift som har eksistert i mange år. Far og sønn jobber sammen og brenner for det de gjør. De har en spennende nettbutikk, med stort utvalg av sengetøy, dyner, senger etc. Klikk HER for å komme til den! De har akkurat nå flere gode tilbud! Herlig med mennesker som liker det de gjør og som setter en ære i å gi god kundeservice.


Gavekort på kr. 1.000,- til nettbutikken Lunehjem.no!
Lunehjem.no er kåret til Norges beste nettbutikk og har alltid fingeren på pulsen. De har en stor og spennende nettbutikk, som du finner HER. De har også en koselig butikk i Tønsberg i den gamle brannstasjonen. De gjør mye for at kundene deres skal være fornøyde og er alltid tidlig ute med trendproduktene og alle de gode tingene som er fine år etter år.


Kalkmaling fra Pure and Original verdi kr. 1.209,-
Edda Interiør har den lekre kalkmalingen fra Pure and Original som ser ut som betong. Man kan bruke den til mye forskjellig. Jeg har selv malt en vegg, en stol, en dør og flisene på badet og vaskerommet. En genial maling som er miljøvennlig og lett å bruke. Edda Interiør selger også de lekreste flisene fra Castle Stone og har akkurat begynnt med et spennende nytt firma Hoffz, som har kjempefine rustikke ting. Klikk HER for å se mer!
Gavekort til foto på lerret, wallstickers etc. Verdi kr. 1.000,-
Illux designer og lager personlige og stilfulle veggdekorasjoner til attraktive priser. Du kan velge mellom unike produkter fra galleriet deres, eller du kan designe ditt eget bilde. De er store både på wallstickers og foto på lerretFlere tusen kunder har allerede brukt dem fra private til profesjonelle fotografer, kunstnere og interiørarkitekter.


Lekker veske og tøft smykke fra interiørbutikken Landlige Hjem - Verdi kr. 1.647,-
Landlige Hjem har holdt på i litt over et år og har allerede blitt en spennende butikk som er gode på å finne de lekre tingene som ikke koster så alt for mye. Landlige Hjem har både nettbutikk og egen butikk på Sundbytunet på Jessheim. Klikk HER for å komme til nettbutikken deres.


Gavekort på kr. 1.000,- fra fra interiørbutikken Stabbursbua!

Stabbursbua har en spennende nettbutikk med stort utvalg og masse fine varer i tillegg til egen hyggelig gårdsbutikk på Skinnmo gård i Larvik.

Siste frist for å bli med i konkurransen er 15. mars. 

143 kommentarer:

  1. Blir gjerne med. Delt på bloggen :)
    Mail: dumblonddummere@hotmail.com

    Finfin uke videre!

    SvarSlett
  2. Spennende med ny bok:-) Delt på Facebook!

    Mandagshilsen fra Maratonjenta!

    SvarSlett
  3. Har linket på Face...
    kstokkan@gmail.com

    SvarSlett
  4. Hej! Jag vill gärna vara med och har länkat! Har det bra!
    teenyweenymama@hotmail.com
    Kram Sirpa

    SvarSlett
  5. Weeeee... Så mange kule premier
    Jeg har linket på bloggen min :-)
    Klem, Lisa

    SvarSlett
  6. Länkar på min blogg, så fin tävling! holmbytorp@telia.com. holmbytorp@telia.com. Kram Marthina

    SvarSlett
  7. Sikke en fin give away.. jeg vil super gerne deltage, for det er bare de SKØNNESTE præmier du har til os.
    Har linket på FB
    Mange hilsner fra Susan
    mail @ sherpa.dk

    SvarSlett
  8. Delat på FB! asaholmer@gmail.com

    SvarSlett
  9. Delt på FB!anitalehn@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Har linket på bloggen :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  11. Jeg er med :o) Har delt på bloggen min :o)

    SvarSlett
  12. Vilken fantastisk utlottning! Jag har länkat från min blogg :) kram Tini

    SvarSlett
  13. Så mange flotte premier!! Jeg har delt på bloggen min.

    Klem Maye

    SvarSlett
  14. Jeg har delt innlegget her på FB siden min :)
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Gratulerer med nok et bokprosjekt Franciska! Så moro! Jeg har delt bilde og link på bloggen. Lykke til! :)
    Klem fra Kristine

    SvarSlett
  16. Så gøy med nytt bokprosjekt:)
    Jeg har delt bilde og link på bloggen.
    Klem

    SvarSlett
  17. Heihei...så flott konkurransen..jeg har delt på facebook:)

    Klem

    SvarSlett
  18. Åh, så fina saker du lottar ut :D
    Jag har ingen blogg men gillar dig på Facebook och har delat ditt inlägg om tävlingen på Facebook.

    Önskar dig alla lycka med din nya bok. Ser fram emot att hämta inspiration från den :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Glömde skriva mitt Facebooknamn = Britta Högström

      Slett
  19. Masse fint her :)
    Har linket på bloggen

    Ha en flott dag

    Klem

    SvarSlett
  20. Delt på FB, og har din blogg i min bloggrull så da deler jeg der ogsål;)!

    SvarSlett
  21. Flott konkurranse - masse fine premier!!! Har delt på min facebook-side :)
    Marthe (martheamdahl@hotmail.com)

    SvarSlett
  22. Jeg er med:) Delt på Facebook:)

    SvarSlett
  23. jeg er med, delt på facebook :)
    Mail: sigridisaksenskodvin@gmail.com

    SvarSlett
  24. har delt på fb, benterodt45@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Hei på deg! Så flotte premier!!
    Dette blir spennende! Jeg vil gjerne være med og gi bort en premie ved en senere anledning.Jeg driver en interiørbutikk med møbler, klær, sko og interiør. am design heter den. Så trenger du en premie. Så kontakt meg gjerne her : amgarstad@hotmail.com

    Gleder meg masse til den nye boken kommer!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  26. Jeg blir også gjerne med :) linker fra bloggen min :)

    Håper du får en flott dag videre! Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  27. Fantastisk! Kaster meg med og har delt i bloggen min.

    Fin dag videre :)

    mvh
    Eli Kristin

    SvarSlett
  28. Delt på bloggen
    http://grundskylden.blogspot.dk/2013/02/fransickas-konkurrence-sanselige-rom-er.html

    Mvh
    Helle

    SvarSlett
  29. Jeg blir gjerne med og linken er på plass =)
    Ønsker deg en god ettermiddag!
    Klem Klem

    SvarSlett
  30. Underbara vinster !!! Jag länkar från min blogg.
    Kram och ha en fin dag!
    Raina

    SvarSlett
  31. Blir gjerne med , linker fra bloggen.

    Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  32. Jeg er med=) flotte premier da=)
    deler på fb jeg=)

    solumjenta@homtail.com

    SvarSlett
  33. Jeg har linket på min blog.
    Ha en god dag

    SvarSlett
  34. Ja! Jeg er med! Har linket i bloggen min!
    Mvh Anita ;)

    SvarSlett
  35. Selvfølgelig vil jeg delta! Jeg har linket til konkurransen fra bloggen min :)
    Skulle jeg være så heldig å vinne er mailen min annelijune@hotmail.no
    Ha en strålende helg! Anneliklem :)

    SvarSlett
  36. Jeg har linket på min blog...
    http://mylovinggarden.blogspot.dk/
    Og håber jeg er én af de heldige.. det er jo SUPER fine og skønne præmier :-)
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlett
  37. Delt på facebook :)

    tsae86 @ hotmail.no

    SvarSlett
  38. Så masse herlige premier, takk for at du gir oss muligheten til å vinne slike godbiter. Delt på bloggen min. wejensen@bbnett.no

    SvarSlett
  39. Kjempefin konkurranse :-) Jeg har lenket til den på bloggen min!

    SvarSlett
  40. Svar
    1. Hei, hei :-) Så hyggelig at du har lyst til å være med i konkurarnsen :-) Finner ikke lenken du har laget. Vil du hjelpe meg å finne den? Beste hilsen Franciska :-)

      Slett
  41. Hei vakre deg!

    Jeg har sendt deg noen bilder av huset vårt og syns det er utrolig spennende!LIKER! Men jeg tenkte å sende deg to bidrag på uterom, men får ikke den siste gjennom. Går det kanskje ikke å legge inn to fra sammen blogg etter hverandre? ikke helt dreven på den med linking men krysser frngren på at jeg har gjort det riktig nå da!

    Fin dag til deg!

    Klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Jeanette

      Koselig at du har lyst til å være med :-)
      Det går fint å legge inn flere bidrag fra samme blogg. Prøv igjen, hvis ikke det går er det bare å gi meg beskjed.
      Hvis du sender meg link til innlegget ditt, kan jeg legge det inn for deg.
      Du kan også sende meg bilder direkte i en mail: fmj@broadpark.no

      Ha en strålende uke!
      Klem Franciska :-)

      Slett
  42. Ååå så mye fint. Har lagt link på bloggen min http://mibia.blogspot.no/

    Kysser fingrene.
    Hilsen Bianca

    SvarSlett
  43. Har linket konkurransen med bildene fra FB til egen FB, håper det er brukbart at jeg gjorde det slik, det var det jeg fikk til etter litt prøving/feiling? og håper bare at det rekker, smil...
    Et fantastisk gaveregn, millions takker at du har arrangert denne flotte giveawayen for oss!!!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig melding :-) Det er helt sikkert kjempefint! :-)

      Slett
  44. Delt på FB :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  45. Oioi for en konkurranse! Delt på facebook, og krysset fingrene :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  46. Delt på facebook! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  47. Jeg har linket og delt videre :)
    Fantastisk flotte premier!
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  48. Likt/Delt på FB!

    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  49. Da har jeg linket til konkurransen på a norwegian housecat! Utrolig mange fine premier (håper jeg vinner)! Lykke til videre med spennende bokprosjekt:-) :-)
    Klem J.

    SvarSlett
  50. Hej!
    Vilken give away, klart jag vill vara me ;)) Jag länkar från min blogg!
    kram susanne

    SvarSlett
  51. Jeg har delt på bloggen min.
    Fin give away.

    SvarSlett
  52. Hei :)

    Gleder meg til å ha den nye boken i hendene...!!! Har nettopp tatt frem igjen Sanselig Sommer, for inspirasjon, nå som vår og sommer er " i sikte".... :))

    Jeg har delt på FB - krysser fingre & tær..!

    Hilsen Cathrine Z.
    cath.zim@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig å høre at du liker boken Cathrine :-) Ja, nå er det godt med litt vår og sommer inspirasjon. Beste hilsen Franciska :-)

      Slett
  53. WOW... her var det mye på gang ;)
    Jeg linker på bloggen og krysser fingrene.
    Blir med i noen av rom-konkurransene også.
    De bøkene dine er jo bare så inspirerende!
    Lykke til videre med arbeidet.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  54. Hei;)
    Så utrolig mange flotte premier;)
    Dette må jeg være med på!
    Linket på bloggen min;)



    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  55. Wow, for noen fantastiske premier!

    Takk for inspirasjon og glede som
    du gir via din vakre verden :)

    Linket på FB :)

    Tvi tvi :)

    Klem Merete...

    SvarSlett
  56. Så mange fantastiske premier:)
    Har linket til konkurransen på bloggen min:)

    Hilsen Lola

    SvarSlett
  57. Linker på bloggen min :)

    SvarSlett
  58. Jeg er jo uhelbredelig gratisofil og er selvsagt med i denne hyggelige trekningen!
    Har linket på Facebook.

    Legger deg også til i bloggrullen min som et hyggelig nytt bloggbekjentskap :)
    Praktfulle bilder du tar.

    Blomsterstjernen
    blomsterstjernen ★ yahoo.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselig hilsen. Velkommen skal du være :-) Beste hilsen Franciska :-)

      Slett
  59. Hei.
    Takk for koselig kommentar på bloggen min :-)
    Da har jeg linket til konkurransen
    benteroysheim@yahoo.com

    SvarSlett
  60. Hei. Jeg vil gjerne være med :-) Linket på facebook.
    Mvh Tanja Bolstad
    tjbolst@online.no

    SvarSlett
  61. Liker og Deler på Facebook med Glede :)

    Mvh
    Anita Kval

    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  62. Jeg har delt på bloggen, og blir gjerne med på å vinne så mye flott! :)
    stineosa@gmail.com

    Ha ei fin helg!

    Klem <3

    SvarSlett
  63. Delt på facebook og linker på bloggen.... får jeg to lodd da...???? KNIS!!! veldig begeistret for denne konkurransen din :) ler.... masse flotte premier!!! :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  64. Blir gjerne med :)
    Deler på Facebook
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  65. Hei:-) så gøy, jeg har lagt den til på øverste hylle inne på bloggen min;-)
    Stor klem fra Linn:-)

    SvarSlett
  66. Link hos meg.
    acinabox@gmail.com

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  67. Da har også jeg linket :) ambivalentica@gmail.com

    SvarSlett
  68. Å så mye lekkert, jeg er med og har delt på fb. Lisbeth N. uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  69. Hei
    Denne uka linker jeg til deg mandag til torsdag og deltar med fire ulike rom fra huset vårt:)
    mailadressen min er: tonjebog@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig at du har lyst til å være med Tonje :-)

      Ha en strålende uke!

      Klem Franciska :-)

      Slett
  70. Så hyggelig at du fant min blogg! Jeg har linket til konkurransen og bloggen din på facebook.
    kristinsander8@hotmail.com

    SvarSlett
  71. Hei Franciska! Takk for invitasjon! Jeg vil gjerne være med, og har nå linket konkurransen + lagt ut alle bildene på bloggen min.

    SvarSlett
  72. Da har jeg linket til konkurranse på bloggen min, og så kommer det noen rombidrag hvert øyeblikk som helst! Krysser fingrene, fantastiske premier ;-)

    SvarSlett
  73. Hei hei!
    Blir gjerne med. Delt Facebook :)
    Beste hilsen fra Edyta

    SvarSlett
  74. Jeg er med, delt på blogg og fasebook siden min To ju mama..

    Håper lykken er med meg på en Chesterfield stol, haha:) da var en problem løst til intriørrepotasjen av hjemmet vårt:)) Ellers krysser jeg fingrene for annet <3 Super premier.

    Klem Henriette

    SvarSlett
  75. Jeg er med! Har linket fra bloggen min. Jeg skal også prøve å få laget et innlegg i morgen, og å få sendt deg en mail med noen bilder! De andre bøkene dine er utrolig fine, så det hadde vært veldig gøy å bli med i denne nye, som sikkert blir like inspirerende. Uansett: lykke til med boklanseringen!

    klem fra Hedda

    SvarSlett
  76. Jeg har linket på bloggen min Mannes Nye hverdag (www.manneshverdag.blogspot.com)

    Min e-post adresse er: ma-bra3@online.no

    Mvh
    Marianne

    SvarSlett
  77. Har delt på bloggen min! :-)
    Flotte premier!
    Lykke til alle sammen!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  78. Har linket tilbake til deg og også sendt mail ;o)))
    Nyt uken ;o))

    Klemmer Elisabeth ;o)

    SvarSlett
  79. Så masse flott her, det er klart jeg vil være med i trekningen av disse tingene. Jeg har lenket til deg på bloggen min :-)

    Ha en herlig kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  80. utrolig masse flott og jeg vil selvsagt være med i trekningen, har linket deg til bloggen min :-)

    SvarSlett
  81. Herlighet så mye fint!:D Linker på bloggen og er med:D wihu! Håper på litt vinnerlykke<3

    SvarSlett
  82. Så har jeg også linket. Endda to gange i to forskellige indlæg.
    Men det tæller vel ikke dobbelt. Smiler :-)
    Har lavet indlæg på både soverom og stue.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  83. Fantastisk mye flott!:)Har linket på bloggen min, og håper på vinnerlykke :)

    SvarSlett
  84. Delt på Facebook;) masse fine premiar... elisabeth_haugse@hotmail.com

    SvarSlett
  85. Wow! Så flotte premier!! Jeg har linket til siden din på bloggen min. Håper på vinnerlykke:)

    SvarSlett
  86. Utrolig mye flott her :-) Har linket på bloggen min og krysser fingrene.
    Ønsker deg lykke til med trekningen.
    Klem

    SvarSlett
  87. Tusen takk for invitasjon! Flott konkurranse, klart eg vil vere med :)
    Har linka på bloggen.

    Emma

    SvarSlett
  88. Da har jeg linket på Facebook. Krysser fingre for at jeg blir en av de hellige vinnerne.

    Ha en fin dag!?

    SvarSlett
  89. Så mange fine premier:) Klart jeg vil være med på dette:) Linker til deg inne hos meg på bloggen:)

    Strålende tirsdag til deg:)

    Annelise..

    SvarSlett
  90. Kjempe flott give away;)Delt på Facebook ;) Krysser finger for premie

    SvarSlett
  91. Jeg har linket til den på min FB side.

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  92. Tusen takk for at du ble med på min konkurranse :-) Jeg blir veldig gjerne med og har lagt meg til som følger av deg. Deler konkurransen din på FB. Herlige premier!! :-)

    Ha en fin dag!

    Klem fra Vibba

    SvarSlett
  93. Hei der!!
    Jeg blir gjerne med! Har linket på bloggen min:-)
    Fin dag til deg!!
    Siri

    SvarSlett
  94. Tusen takk for invitasjon til denne herlige konkurransen!
    Linken ligger nå på bloggen min og jeg stikker nok innom her hos deg framover:) Mye fint!

    Ha en nydelig dag!

    *smil*
    frukongle

    SvarSlett
  95. Hei, og takk for invitasjon :) Eg er gjerne med og har linka i frå bloggen min. Kosa meg veldig med Sanselig Jul boka, rakk dessverre aldri å få kjøpt Sanselig Sommer - utsolgt utsolgt utsolgt - men det er jo gode nyheter for deg! Takk for mykje fin inspirasjon.

    Mail adressa mi er eli.nernes@gmail.com

    Ha ein fin dag!

    Klem Eli

    SvarSlett
  96. Jeg er med og har linket i bloggen min. :)

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  97. Hei.
    Deler på Facebook og krysser fingrene for hell og lykke.

    SvarSlett
  98. Ohooo, jeg er med:))
    Og jeg gleder meg stort til boken kommer:))

    Klem Line

    SvarSlett
  99. Jeg blir gjerne med:)
    Har linket deg på bloggen min.
    Ha en fin kveld!
    Hanne

    SvarSlett
  100. Love your beautiful blog! I posted the link on Facebook. (sylvanwood-studio@bell.net)

    SvarSlett
  101. Jeg har delt på FB, sikler fryktelig på chesterfield stolen!!!!

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  102. Heisan!

    SÅ mye flott, dette blir jeg GJERNE med på, og linker til Facebooksiden :)

    Da krysser jeg fingrene! Ha en herlig uke :)

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  103. Hei!
    Vil veldig gjerne være med og har delt på bloggen min:)
    Krysser fingrene:)
    Ha en herlig dag
    Klem Merete

    SvarSlett
  104. Har delt på bloggen min - så krysser jeg fingrene ....

    SvarSlett
  105. Innlegg og delt på bloggen min :) Tvi tvi!

    *smil*
    frukongle

    SvarSlett
  106. Done :)
    Ha ein fin kveld.
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  107. Så moro=) Dette blir spennende. Delt og linket på bloggen:)

    SvarSlett
  108. Så mye flott. Blir selvsagt med og linker på bloggen min

    SvarSlett
  109. Håper du får inn mange flotte bidrag til den nye boken din:-) -Lykke til med "prosjektet". Hilsen Gitte hos Fru Dahl

    SvarSlett
  110. Hei!
    Takk for tipset om å bli med - jeg har foreløpig delt på facebook-siden min, og kommer til å dele på bloggen også. Håper på premie! :)
    mail: heismisol@gmail.com

    SvarSlett
  111. Delt på egen blogg, takk for tipset!

    Frokenhege@gmail.com

    SvarSlett
  112. Så spennende! Jeg har linket til bloggen min :) God kveld til deg! Klem Gry

    SvarSlett
  113. Prøver lykken:) Masse flotte premier
    Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  114. Digger og deler siden med glede,
    slik at alle mine venner kan se det:)))
    Skulle ønske jeg fikk denne ære,
    slik at jeg kan juble med hendene i været:)

    Håper med dette jeg æren får,
    av å dele gleden med mine i år:))
    Kanskje med dette jeg får ting på stell,
    om jeg i konkurransen har litt hell <3

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  115. Vil gjerne være med! HAr linket på min blogg i dag: Lillepersilleshjem.com. Har lagt ut bilder av hallen vår, men det var ikke en spesifikk konkurranse for hall. Vi har også et nyppusset kjøkken og baderom i klassisk stil. Badet vant en konkurranse hos Gamle Hus og hager for ett år siden: http://www.lillepersilleshjem.com/2012/02/sniktitt-pa-badet.html

    Mvh
    Lille Persille

    SvarSlett
  116. Jeg har delt på facebook, og er gjerne med i trekningen av de fine premiene dine :)

    SvarSlett
  117. Da har jeg delt på facebook.:). marthe_kragtorp@hotmail.com

    SvarSlett
  118. Mye flott her :) Har linket på bloggen min og krysser fingrene.

    SvarSlett
  119. Har delt på FB og krysser fingrene :)

    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  120. Me too!

    linap3(æt)yahoo.com

    SvarSlett
  121. Blir med helt sånn i siste liten:)
    Linker til deg på bloggen..
    Ha en fin fin kveld!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  122. Hei Franciska!

    Takk for at du tittet innom bloggen min og minnet om konkurransen:-) Jeg har laget et blogginnlegg med bilder fra mine sanselige rom og linket til din blogg og på FB.
    Håper jeg har gjort det riktig er litt i tvil, men si gjerne i fra om jeg har missforstått.
    Lykke til videre med boken din, gleder meg til å se det ferdige resultatet.
    Klem Anita

    SvarSlett
  123. Ønsker gjerne å bli med i denne super flotte konkurransen!!! :)
    Delt på bloggen min; http://sharmi.blogg.no/1363340154_vinn_premier_for_mer_.html
    Og delt på FB.

    Mvh Veronica
    babypoh@hotmail.com

    SvarSlett
  124. For noen flotte gevinster!!
    All in, altså! Delt på bloggen :)
    Storkoser meg forresten med Nespressomaskinen jeg vant hos deg før jul ;)

    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  125. Jeg ønsker også å delta i de fleste "grenene" over her :) Planen er å ta bilder å legge ut i kveld så håper fristen ikke er ute enda :)

    God helg :)

    SvarSlett
  126. Tuuuuusen takk for koselig hilsen på bloggen min <3
    Har vært i en "boble" og fullstendig ute av dataverdenen...men skal sjå om eg ikkje lasta opp eit bilde eller to her!! ;)
    Ønsker deg lykke til med den nye boka!
    Klem -Anja-

    SvarSlett
  127. Tusen takk for kjekke helsing!

    Eg vil gjerne vera med i konkurransen!
    Kanskje litt for seint... :-)

    Ha ein kjekke dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ikke for sent. :-) Fristen er utsatt til 5. april. Ha en strålende dag! Beste hilsen Franciska :-)

      Slett
  128. Hei :)

    Tusen takk for invitasjon og hyggelig kommentar på bloggen :)
    Jeg skal sende inn bilder innen den 5 :)
    Gleder meg :)

    Ha en fin fin helg :)
    Klem fra Anita :)

    SvarSlett
  129. Rigtig god Påske, sikke en skøn blog .. jeg er med .. og har delt

    Glædelig påske

    SvarSlett
  130. Spennende med ny bok, og super konkurranse med masse fine premier!
    Jeg har delt konkurrasen i blogginlegg, og vil selvfølgelig bli med :)
    Klem

    SvarSlett
  131. Heisann :) Har just "oppdaget" bloggen din og er nok altfor sent ute til konkurranser :) Ville likevel bare takke for en kjempeflott blogg og ikke minst alle de premiene du deler ut!!! Det er jo helt utrolig :) Ønsker deg masse lykke til videre med en utrolig fin blogg ! Mvh. Linda Salvesen

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Linda, så hyggelig å høre at du liker bloggen og konkurransene. Mange flere kommer. Velkommen skal du være! Beste hilsen Franciska :-)

      Slett
  132. Super fin blog med skønne billeder :0) elsker din blog der er masser af inspiration og hente. Jeg har sat et billede af din nye bog ind på min blog.
    http://rosen-lund.blogspot.dk/

    Klem Tanja

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig melding Tanja :-) Ha en strålende uke! Klem Franciska :-)

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...