tirsdag 14. januar 2014

Fantastisk drivhus bygget av gamle vinduer og dører




Kilde: Helt Grønn. Bildene er tatt i sommer.

I helgen besøkte jeg Fredbo på Nesodden. Fredbo er en privat bolig, men den brukes også til kulturelle arrangementer, og i helgen var det kultursalong med sang, god mat og ikke minst spennende interiørløsninger. Kultursalongen arrangeres omtrent hver måned. Klikk HER for mer informasjon. Det var en flott opplevelse, som jeg gjerne anbefaler videre! :-)
Drivhuset har Line Evensen, som eier Fredbo, bygget av gamle vinduer og dører, satt opp på et fundament av teglsten. Foran huset har hun laget en kjøkkenhage fint oppdelt med sten fra tomten. 
Hva synes dere?
Klikk HER for å legge igjen en kommentar! :-)

2 kommentarer:

  1. så nydelig drivhus!! Drivhusdrømmen lever videre hos meg :)

    SvarSlett
  2. Drivhuset er spesielt vakkert. Villa Fredbo er vel verdt et besøk. Alltid inspirerende. Og trenger du interiør hjelp, er Line utrolig flink. Et usedvanlig godt øye for detaljer som skaper stemning

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...